صفحه اصلی نقشه سایت خوراک
تبلیغات
تبلیغات شما
محصول پرفروش فروشگاه
Title
عنوان محصول
قیمت : ...
خرید پستی
توضیحات محصول
برای ویرایش این بلوک به قسمت تنظیمات بلوک های دلخواه > بلوک فروشگاه شماره 1 مراجعه کنید.
تبلیغات شما
تبلیغات شما
کرونا به دو شرط تا پایان 2021 نابود می شود9 عدد یخچال فریزر نولوازم هنری خود را از کجا می توانم بخرم؟ آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام «شب های شیدایی»چگونه دهکده جهانی دبی را بهتر از هر کس دیگری آموزش دهیمترکیه سفیر آمریکا را احضار کردیک روکش صندلی خوب چه ویژگی هایی دارد؟زمین مسکونی به متراژ 156 متر در خیابان رجایی آهنگ مازیار فلاحی به نام عکس یادگاریایمپلنت دندان چیست؟
بلوک راست
آمار
● آمار مطالب کل مطالب : 80 کل نظرات : 0 ● آمار کاربران افراد آنلاین : 1 تعداد اعضا : 0 ● آمار بازدید بازدید امروز : 109 بازدید دیروز : 127 بازدید کننده ارمزو : 15 بازدید کننده دیروز : 37 گوگل امروز : 0 گوگل دیروز : 6 بازدید هفته : 475 بازدید ماه : 1,514 بازدید سال : 27,645 بازدید کلی : 68,864 ● اطلاعات شما آی پی : 18.119.105.239 مروگر : Safari 5.1 سیستم عامل :
آرشیو
لینک های دوستان

Image
قیمت
خرید پستی

برای ویرایش این بلوک به قسمت تنظیمات بلوک های دلخواه > بلوک فروشگاه شماره 2 مراجعه فرمایید.

بلوک وسط

Changan CS55 Plus کامل مشخصات / ویژگی ها، تصاویر، قیمت

خبرنگار پارسی
10:38
بازدید : 131


پس از معرفی نسل جدید خانواده CS، چانگان نسخه پلاس را نیز بین سال های 2020 تا 2021 معرفی کرد.نسخه اول چانگان CS55 پلاس نیز در سال 2021 معرفی شد که شباهت زیادی به چانگان CS35 کوچکتر دارد. با این حال چانگان تصمیم گرفت این خودرو را تغییر دهد و کراس اوور دیگری بسازد.

نسخه دوم چانگان CS55 پلاس در سال 2022 عرضه شد و این نسخه توسط سایپا وارد بازار ما شد. در نسخه دوم این کراس اوور شاهد استفاده از طراحی سری Uni هستیم و خطوط تیز و منظم جای خود را به خطوط منحنی داده است. در کنار تغییرات ظاهری، چندین گزینه نیز به چانگان CS55 پلاس جدید اضافه شده است. با کارمادیو همراه باشید تا درباره Changan CS55 Plus بیشتر بدانید.

مشخصات فنی چانگان CS55 Plus

چانگان CS55 پلاس با موتور 1.5 لیتری توربو با 188 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن متر گشتاور راهی بازارهای جهانی شده است. این مشخصات فنی کاملاً با فضای اسپرت کراس اوور کامپکت مطابقت دارد.

فناوری Blue Core موتور چانگان دارای سه سیستم تزریق مستقیم سوخت با کیفیت بالا، مدیریت حرارت پیشرفته و اصطکاک کم است که باعث می شود چانگان CS55 پلاس در هر صد کیلومتر تنها 5.9 لیتر بنزین مصرف کند. این یک مزیت بزرگ در بازار ایران محسوب می شود، جایی که بنزین دولتی محدود است.

گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه نیروی موتور را به چرخ های جلو منتقل می کند و دارای سه حالت رانندگی عادی، اکو و اسپرت است.

سیستم تعلیق مک فرسون مستقل برای چرخ های جلو و چند لینک برای محور عقب، سواری راحت و پایداری را در هر مسیر و جاده ای، چه در شهر و چه در بزرگراه، فراهم می کند.

سه نوع چانگان CS55 پلاس سبک، پر سر و صدا و لوکس در چین، روسیه و کشورهای آمریکای لاتین موجود است که در کارکردها و تجهیزات متفاوت هستند. نوع لوکس آن مدل کاملا اختیاری CS55 Plus است و اگر به لیست ویژگی های آن نگاه کنیم، نقاط خالی را مشاهده می کنیم. باید ببینیم سایپا چانگان CS55 پلاس چه سطح آپشنی در بورس عرضه می شود.

طراحی داخلی چانگان CS55 Plus

طراحی داخلی چانگان CS55 plus

شاید طراحان چینی برای ایجاد نمای بیرونی چانگان CS55 پلاس از مدل های اروپایی فاصله گرفته باشند، اما اصول طراحی خودروهای اسپرت اروپایی همچنان در داخل این خودرو دیده می شود. با نگاهی به فضای داخلی چانگان CS55 پلاس به راحتی می توان به شباهت های این خودرو با فضای داخلی خودروی نسل جدید پژو پی برد. فرمان کوتاه و تخت به همراه تابلوی ابزار بالای آن یکی از عناصر طراحی داخلی خودروهای پژو است که در چانگان CS55 پلاس نیز دیده می شود.

داشبورد چانگان CS55 پلاس به صورت لایه ای طراحی شده است و هر لایه دارای چندین کنترلر یا نمایشگر است. کنسول میانی بین دو صندلی نیز بلند است و صندلی های ردیف جلو را کاملا از یکدیگر جدا می کند. اما با توجه به فاصله بین دو محور 2656 میلی متری و سقف بزرگ، سرنشینان این خودرو مشکلی ندارند.

طراحی چانگان CS55 پلاس

طراحی چانگان CS55 Plus

اگر خودروهای سری چانگان یونی را دیده باشید، متوجه شباهت آن ها با چانگان CS55 پلاس خواهید شد. در واقع، طراحان چانگان ایده های سری فوق العاده Uni را با ظاهر یک SUV معقول و معمولی ترکیب کرده اند تا ظاهر CS55 Plus را ایجاد کنند. جلوپنجره بزرگ با چراغ های تیز و کشیده و تورفتگی در گوشه سپر یکی از برجسته ترین نقاط جلوی چانگان CS55 پلاس است. در نمای جانبی می توان ظاهری بسیار ساده را دید که رنگ نارنجی جایگزین رنگ قرمز قبلی شده است. ویژگی خاص قسمت کناری این خودرو رینگ های آلومینیومی پنج پره دوبل است.

تفاوت اصلی ظاهری بین نسل اول و دوم چانگان CS55 پلاس، گذار از طراحی اروپایی به طراحی آسیایی است. به همین دلیل قسمت عقب این خودرو طراحی مشابه خودروهای لکسوس را نشان می دهد که برای یک کراس اوور چانگان آشنا برای مشتریان ایرانی بسیار مهم تلقی می شود.

ویژگی ها و عملکرد Changan CS55 Plus

به گزارش کارمادیو، چانگان CS55 پلاس در چند نوع در بازار به فروش می رسد و در کامل ترین نسخه آن، طیف وسیعی از امکانات رفاهی و ایمنی در اختیار مالک قرار می گیرد. اگر چانگان CS55 پلاس با امکانات ایمنی و رفاهی کامل به دست مشتریان ایرانی برسد، دیگر کراس اوورهای این رده با رقیبی جدی روبرو خواهند شد. در زیر می توانید لیست امکانات این خودرو را مشاهده کنید.

چهار کیسه هوا

پرس ترمز الکترونیکی (EPB) با نگه داشتن خودکار

رینگ آلومینیومی 19 اینچی

سیستم کنترل کشش (TCS) و سیستم کنترل پایداری (ESP)

سیستم کمکی شروع به حرکت در سربالایی (HAC)

کنترل فرود تپه (HDC)

در منطقه کوسه

آینه بغل با قابلیت تنظیم برقی

آینه های بغل با تاشو و گرمکن دستی

صندلی راننده برقی 6 حالته

صندلی دانشجویی 4 حالته دستی

صندلی عقب با ایزوفیکس

نور برقه + نور روز

چراغ مه شکن عقب

لامپ اتولایت

تنظیم دستی ارتفاع چراغ جلو

سنسور فشار تایر (TPMS)

دوربین سمت راست

ورودی بدون کلید (PEPS)

دکمه شروع را فشار دهید

تهویه اتوماتیک

آی پانورامیک

رادار هشدار برخورد رو به جلو (FCW).

چانگان CS55 پلاس یکی از محصولات نسل جدید برند چینی است که بار دیگر برند چانگان را به یاد مشتریان ایرانی خواهد انداخت. طراحی مدرن و طراحی اسپرت، کابین مدرن و جادار، موتور کم قدرت و امکانات رفاهی و ایمنی کامل می تواند موفقیت CS55 Plus را در بازار ایران رقم بزند. خرید این خودرو در کشورهای مختلف بین 20 تا 22 هزار دلار هزینه دارد و قیمت پایه آن در ایران می تواند مشابه فینیکس تیگو 7 پرو باشد. بعید است که رقبای قبلی مانند جک اس 5 و چری تیگو 7 بتوانند با چانگان CS55 پلاس رقابت کنند، اما تیگو 7 پرو رقیبی جدی برای سایپا CS55 پلاس خواهد بود.

ارسال دیدگاه
کد امنیتی رفرش
بلوک پایین
بلوک چپ
ورود به سایت
رمز عبور را فراموش کردم ؟
عضویت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آخرین مطالب ارسالی سایت
مطالب محبوب
مطالب تصادفی
بلوک چپ
تبلیغات متنی
محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
YOUR ADS
تبلیغات متنی
محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
YOUR ADS
تبلیغات متنی
محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
YOUR ADS