صفحه اصلی نقشه سایت خوراک
تبلیغات
تبلیغات شما
محصول پرفروش فروشگاه
Title
عنوان محصول
قیمت : ...
خرید پستی
توضیحات محصول
برای ویرایش این بلوک به قسمت تنظیمات بلوک های دلخواه > بلوک فروشگاه شماره 1 مراجعه کنید.
تبلیغات شما
تبلیغات شما
آهنگ جدید محمد لطفی به نام «موهاتو تو باد ول کن که» آهنگ جدید میلاد راستاد به نام «به والله خیلی میخوامت جات رو چشامه»منظور از سرخطی زدن چیست و ابزار های آن کدام است؟قیمت کارخانه ای خودرو کاهش می یابد؟راه های افزایش اسپرم در مردان چیست؟ فیلم درباره الیسه‌شنبه، نخستین جلسه تعیین دستمزد ۱۴۰۰سفر وزیر صمت به قم و دیدار با مراجع عظام تقلیدبهترین هتل های دبی کجا هستند؟پرینتر لیزری چیست؟ مزایا و معایب پرینترهای لیزری
بلوک راست
آمار
● آمار مطالب کل مطالب : 77 کل نظرات : 0 ● آمار کاربران افراد آنلاین : 2 تعداد اعضا : 0 ● آمار بازدید بازدید امروز : 42 بازدید دیروز : 184 بازدید کننده ارمزو : 13 بازدید کننده دیروز : 33 گوگل امروز : 0 گوگل دیروز : 0 بازدید هفته : 226 بازدید ماه : 5,507 بازدید سال : 26,008 بازدید کلی : 67,227 ● اطلاعات شما آی پی : 3.138.125.2 مروگر : Safari 5.1 سیستم عامل :
آرشیو
لینک های دوستان

Image
قیمت
خرید پستی

برای ویرایش این بلوک به قسمت تنظیمات بلوک های دلخواه > بلوک فروشگاه شماره 2 مراجعه فرمایید.

بلوک وسط

9 عدد یخچال فریزر نو

خبرنگار پارسی
18:38
بازدید : 933


1. یخچال درب فرانسوی (یخچال فریزر با درب فرانسوی)

این نوع کولرگازی دارای قسمت پایینی کولر می باشد که باعث می شود سیستم خنک کننده بهتر عمل کند. دلیل محبوبیت زیاد یخچال های دارای بخش خنک کننده این است که هوای گرم در بالا قرار دارد و سیستم خنک کننده یخچال با وجود قسمت خنک کننده در پایین بهترین عملکرد را دارد. این نوع طراحی را می توان در یخچال سامسونگ به نام French 4 مشاهده کرد.این مدل دارای یک قفسه مرکزی بالای یخچال است که نوشیدنی را برای همه اعضای خانواده راحت می کند.

2. یخچال فریزر 4 در

ماهیت این یخچال ها این است که مواد غذایی یا بطری هایی که همیشه با آنها سروکار دارید به راحتی در دسترس هستند. در واقع این کار به زیبایی یخچال نیز کمک می کند. این نوع طراحی و قرارگیری یخچال و فریزر در بالا و پایین باعث شده فضای بیشتری در داخل یخچال ایجاد شود.

3. یخچال و فریزرهایی که داخل آن مخزن آب است

برخی از یخچال و فریزرها دارای مخزن آب در درب یخچال هستند و به همین دلیل برخی افراد به لکه های سطح بیرونی یخچال حساس هستند. یک مدل با مخزن آب داخلی بخرید.

4. یخچال با کشو برای تازه نگه داشتن مواد غذایی

دمای کشوی FreshProtect را می توان به طور مستقل تنظیم کرد و بسته به نوع محتوا، دما را از 0 درجه به 4 درجه تغییر داد. قطعات یدکی یخچال فریزر بوش

کشو (Chillerbox) کشو مکانی امن برای نگهداری ماهی، گوشت و سایر فرآورده های گوشتی است. هوای سرد فریزر وارد این کشو شده و دمای داخل آن را پایین می آورد. علاوه بر این، چیلر باکس برای نوشیدنی های سرد ایده آل است.

کریسپر با سیستم رطوبت قابل تنظیم نه تنها فضای ایده آل و کافی را برای نگهداری میوه ها و سبزیجات فراهم می کند، بلکه آنها را برای مدت طولانی تازه و تازه نگه می دارد.

5. فناوری (VitaFresh Plus)

تغذیه سالم با خرید غذای سالم شروع می شود و با پختن غذای سالم به پایان می رسد. در حال حاضر، ذخیره ویتامین ها و مواد مغذی ضروری بسیار مهم است. فناوری vitaFresh Plus میوه و سبزیجات را دو برابر بیشتر از حد معمول نگهداری می کند. این فناوری با کاهش ضایعات مواد غذایی به حفاظت از محیط زیست کمک می کند.

6. یخچال و فریزر Door In Door

در این نوع یخچال ها یک در بالای درب اصلی قرار می گیرد که یک در کوچکتر از درب مرکزی است. هدف از طراحی این نوع درب ها فضای بیشتر است. فضای خالی یخچال را پر می کند. مصرف انرژی کم و راحتی. یخچال – زمانی که دمای خاصی برای پردازش خنک شدن اقلام داخل یخچال مورد نیاز است، باز کردن درب باعث هدر رفتن سرمای داخل یخچال در بیرون می شود و باعث کاهش راندمان یخچال و افزایش مصرف انرژی می شود.

7. یخچال فریزر و نوع جدید یخ ساز

مثلا در مدل های جدید یخچال هایسنس می بینید که علاوه بر مکعب و یخ خرد شده یخ رنده شده را هم عرضه می کنند و طوری قرار می گیرد که فضای فریزر را اشغال نکند. این گزینه ممکن است در ابتدا چندان مهم به نظر نرسد، اما بسیاری از کاربران برای آن مبارزه می کنند.

8. یخچال با کنترل دما دیجیتال

مدل های جدیدتر دارای صفحه نمایش لمسی هستند که به شما امکان می دهد دما را در 6 ناحیه یخچال خود به صورت دیجیتالی تنظیم کنید. به عنوان مثال، میوه، پنیر، نوشیدنی های سرد، مواد غذایی منجمد و غیره.  قطعات اورجینال لوازم خانگی بوش . هنگام تنظیم دما، مانند مدل های قدیمی تر، نیازی به تنظیم دمای کل یخچال با این قرائت ها نیست.

9. یخچال فریزر با قابلیت استریل و ضدعفونی

این مجموعه از یخچال فریزرها قابلیت حذف بو و باکتری های داخل را دارند. این کار می تواند یکی از بهترین امکانات را در اختیار کاربران قرار دهد و یکی از مشکلات همیشگی آنها را حل کند.

ارسال دیدگاه
کد امنیتی رفرش
بلوک پایین
بلوک چپ
ورود به سایت
رمز عبور را فراموش کردم ؟
عضویت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آخرین مطالب ارسالی سایت
مطالب محبوب
مطالب تصادفی
بلوک چپ
تبلیغات متنی
محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
YOUR ADS
تبلیغات متنی
محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
YOUR ADS
تبلیغات متنی
محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
YOUR ADS