صفحه اصلی نقشه سایت خوراک
تبلیغات
تبلیغات شما
محصول پرفروش فروشگاه
Title
عنوان محصول
قیمت : ...
خرید پستی
توضیحات محصول
برای ویرایش این بلوک به قسمت تنظیمات بلوک های دلخواه > بلوک فروشگاه شماره 1 مراجعه کنید.
تبلیغات شما
تبلیغات شما
یک روکش صندلی خوب چه ویژگی هایی دارد؟ورق فولادی 304 چیست؟ آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام «شب های شیدایی»ده فرمان دهکده جهانی دبیرمز و راز غیرقابل توضیح به دیسک کمر خفیف کشف شده استآهنگ جدید امین بانی به نام «دنیا به تو یک خنده بدهکاره بدهکار»رانندگان، مسافران بین راهی را بدون دریافت کد ملی سوار نمی‌کنندزندگی من، شغل من، شغل من: چگونه شش آکواریوم اصفهان ساده به من کمک کرد تا موفق شومfree telegram membersنکاتی مهم در خرید lcd لپ تاپ
بلوک راست
آمار
● آمار مطالب کل مطالب : 83 کل نظرات : 0 ● آمار کاربران افراد آنلاین : 1 تعداد اعضا : 0 ● آمار بازدید بازدید امروز : 37 بازدید دیروز : 163 بازدید کننده ارمزو : 19 بازدید کننده دیروز : 42 گوگل امروز : 0 گوگل دیروز : 10 بازدید هفته : 401 بازدید ماه : 3,001 بازدید سال : 29,132 بازدید کلی : 70,351 ● اطلاعات شما آی پی : 3.146.37.32 مروگر : Safari 5.1 سیستم عامل :
آرشیو
لینک های دوستان

Image
قیمت
خرید پستی

برای ویرایش این بلوک به قسمت تنظیمات بلوک های دلخواه > بلوک فروشگاه شماره 2 مراجعه فرمایید.

بلوک وسط

آهنگ جدید احمد سلو به نام روزی صد دفعه مردم و زنده شدم

خبرنگار پارسی
9:26
بازدید : 72

متن آهنگ احمد سلو روزی صد دفعه مردم و زنده شدم

ﻛﻢ ﭘﻴﺶ ﻣﻴﺎد ﻣﻦ ﻳﺎد ﺗﻮ ﻧﺒﺎﺷﻢ وﻗﺘﻰ ﺑﺎرون ﻣﻴﺎد
آخ دﻟﻢ ﺑﺎرون ﻣﻴﺨﻮاد اﻳﻦ ﻗﺎﻳﻖ واﺳﻪ ﻧﺠﺎﺗﺶ ﻓﻘﻄ ﻳﻪ ﭘﺎرو ﻣﻴﺨﻮاد
زرد ﺷﺪه رﻧﮕﺶ ﺑﻴﺎ ﺗﻮ ﺳﻜﻮﺗﺸﻮ ﺑﺸﻜﻦ ﻳﻜﻢ ﺑﻪ ﺣﺮﻓﺶ ﺑﻴﺎر
ﺗﻮ ﻛﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﻧﻤﻴﺸﻪ دﻟﺖ ﺧﺐ ﺗﻨﻬﺎش ﺑﺬار
ﺑﺰن زﻳﺮش اﺻﻠﺎ اﻳﻦ ﻋﺸﻘﻮ ﺗﻮ ﻣﺮد ﺑﺎش ﻳﻪ ﺑﺎر
ﺑﺰن ﺗﻤﻮﻣﺶ ﻛﻦ ﺷﺒﻮﻧﻪ اﻳﻦ ﻋﺸﻘﻮ ﺗﻮ ﻧﺎﺑﻮدش ﻛﻦ
ﻓﺮﻣﺎﻧﺮوای ﻋﺸﻘﻮ ﻣﺤﻜﻮﻣﺶ ﻛﻦ ﺑﻴﺎ ﺑﺰن ﺗﺨﺘﺸﻮ ﺗﺎﺑﻮﺗﺶ ﻛﻦ
ﻟﻄﻔﺎ ﺗﻤﻮﻣﺶ ﻛﻦ ﺷﺒﻮﻧﻪ اﻳﻦ ﻋﺸﻘﻮ ﺗﻮ ﻧﺎﺑﻮدش ﻛﻦ

ﻓﺮﻣﺎﻧﺮوای ﻋﺸﻘﻮ ﻣﺤﻜﻮﻣﺶ ﻛﻦ ﺑﻴﺎ ﺑﺰن ﺗﺨﺘﺸﻮ ﺗﺎﺑﻮﺗﺶ ﻛﻦ
ﻫﻰ روزی ﺻﺪ دﻓﻌﻪ ﻣﺮدم و زﻧﺪه ﺷﺪم ﺗﺎ ﻋﺸﻘﻤﻮ ﺛﺎﺑﺖ ﻛﻨﻢ
ﻣﻦ ﻛﻪ ﻣﻴﺮه دﻟﻢ ﺗﺎ ﻳﻪ ﻟﺤﻈﻪ ﻓﻘﻄ ﺗﻮرو ﻧﮕﺎﻫﺖ ﻛﻨﻢ
ﭘﺮ و ﺑﺎﻟﺖ ﺷﺪم ﺗﻮ اوج ﮔﺮﻓﺘﻰ ﻧﮕﺮاﻧﺖ ﺷﺪن
ﻧﮕﺮاﻧﺖ ﺷﺪم وﻗﺘﻰ ﻳﻪ ﺷﻬﺮ ﻫﻤﻪ ﻣﺎﺗﺖ ﺷﺪن
ﻋﺎﺷﻖ ﻛﺶ زﻳﺒﺎی ﻣﻐﺮور دﻟﻢ ﺑﺎزم ﺧﻴﺮه ﺷﺪم ﺑﻪ ﭼﺸﻤﺎی ﺟﺎدوﻳﻴﺖ ﺑﻪ ﻣﻦ
ﻗﻠﺒﺖ ﻧﮕﻴﺮه از ﻏﻢ دورﻳﻢ ﻳﻪ وﻗﺖ
ﺑﺰن ﺗﻤﻮﻣﺶ ﻛﻦ ﺷﺒﻮﻧﻪ اﻳﻦ ﻋﺸﻘﻮ ﺗﻮ ﻧﺎﺑﻮدش ﻛﻦ
ﻓﺮﻣﺎﻧﺮوای ﻋﺸﻘﻮ ﻣﺤﻜﻮﻣﺶ ﻛﻦ ﺑﻴﺎ ﺑﺰن ﺗﺨﺘﺸﻮ ﺗﺎﺑﻮﺗﺶ ﻛﻦ ﻟﻄﻔﺎ ﺗﻤﻮﻣﺶ ﻛﻦ

 آهنگ جدید احمد سلو به نام روزی صد دفعه مردم و زنده شدم

ارسال دیدگاه
کد امنیتی رفرش
بلوک پایین
بلوک چپ
ورود به سایت
رمز عبور را فراموش کردم ؟
عضویت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آخرین مطالب ارسالی سایت
مطالب محبوب
مطالب تصادفی
بلوک چپ
تبلیغات متنی
محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
YOUR ADS
تبلیغات متنی
محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
YOUR ADS
تبلیغات متنی
محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
YOUR ADS