صفحه اصلی نقشه سایت خوراک
تبلیغات
تبلیغات شما
محصول پرفروش فروشگاه
Title
عنوان محصول
قیمت : ...
خرید پستی
توضیحات محصول
برای ویرایش این بلوک به قسمت تنظیمات بلوک های دلخواه > بلوک فروشگاه شماره 1 مراجعه کنید.
تبلیغات شما
تبلیغات شما
رانندگان، مسافران بین راهی را بدون دریافت کد ملی سوار نمی‌کنندآموزش استفاده از کنسول Users and Computers در اکتیودایرکتوریکرونا به دو شرط تا پایان 2021 نابود می شودلوازم هنری خود را از کجا می توانم بخرم؟رمز و راز غیرقابل توضیح به دیسک کمر خفیف کشف شده استضرایب دروس ریاضی در کنکور: نکات کلیدیمقدمه ای بر کتاب های انگلیسی سطح پایهنحوه نصب مکعب روبیک بر روی کامپیوتر و لپ تاپ ویندوز آهنگ جدید میلاد راستاد به نام «به والله خیلی میخوامت جات رو چشامه»نکاتی مهم در خرید lcd لپ تاپ
بلوک راست
آمار
● آمار مطالب کل مطالب : 87 کل نظرات : 0 ● آمار کاربران افراد آنلاین : 2 تعداد اعضا : 0 ● آمار بازدید بازدید امروز : 21 بازدید دیروز : 75 بازدید کننده ارمزو : 15 بازدید کننده دیروز : 33 گوگل امروز : 0 گوگل دیروز : 9 بازدید هفته : 504 بازدید ماه : 6,106 بازدید سال : 41,096 بازدید کلی : 82,315 ● اطلاعات شما آی پی : 3.149.214.32 مروگر : Safari 5.1 سیستم عامل :
آرشیو
لینک های دوستان

Image
قیمت
خرید پستی

برای ویرایش این بلوک به قسمت تنظیمات بلوک های دلخواه > بلوک فروشگاه شماره 2 مراجعه فرمایید.

بلوک وسط

یک روکش صندلی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

خبرنگار پارسی
11:40
بازدید : 366


بسیاری از افرادی که به دنبال روکش صندلی برای خودروی خود هستند در انتخاب روکش پارچه ای یا چرمی تردید دارند و نمی دانند کدام ماده و رنگ را انتخاب کنند. معمولا صاحبان خودرو برای نو ساختن خودرو و تغییر دکوراسیون خودرو روکش صندلی را تعویض می کنند. در مقاله زیر به اطلاعات کلی در مورد روکش صندلی ها می پردازیم.

چگونه مواد روکش صندلی مناسب را تشخیص دهیم؟

روکش های صندلی خودرو به 2 دسته پارچه و چرم تقسیم می شوند و هر روکش مزایا و معایب خود را دارد. اگر قصد خرید روکش صندلی های پارچه ای را دارید، روکش هایی با دوخت های ظریف تر انتخاب کنید.

یک روکش پارچه ای خوب وزن بیشتری نسبت به سایر روکش های پارچه ای دارد. بنابراین مقاومت بیشتری در برابر تخریب دارد. لازم به ذکر است که کت های نازک و سبک عمر مفید کمتری دارند.

برای تشخیص بهترین چرم، باید چرم را لمس کنید تا کیفیت آن را احساس کنید. پشتی چرم طبیعی حسی شبیه خز دارد و از نظر کیفیت نرم تر از چرم مصنوعی است.

اگر روکش چرمی که انتخاب می کنید مصنوعی باشد کمی ترک می خورد و ظاهر نامناسبی به خود می گیرد.

روکش صندلی دیجی کالا

رنگ مناسب روکش صندلی چیست؟

خیلی ها می پرسند چه رنگی با روکش صندلی هماهنگ است؟ در پاسخ به این افراد باید گفت بدون سلیقه راه اصلی و صحیح انتخاب رنگ با توجه به فضای داخلی خودرو است.

البته می توانید رنگ روکش را با توجه به رنگ بدنه خودرو انتخاب کنید. اما این روش معمولا برای خودروهایی با رنگ های سفارشی استفاده می شود و مشکی، سفید و خاکستری رنگ های سفارشی محسوب نمی شوند.

مزایا و معایب روکش های پارچه ای صندلی

یکی از مهم ترین مزایای روکش های پارچه ای صندلی، تنوع طرح و رنگ است. این روکش ها راحت تر و بادوام تر از چرم هستند. همچنین روکش پارچه نسبت به چرم تغییر رنگ کمتر و ثبات رنگ بیشتری دارد.

در تابستان استفاده از آنها باعث تعریق نمی شود. در زمستان دمای بسیار کمتری را منتقل می کند. به همین دلیل می تواند باعث گرم شدن بیش از حد مسافران شود.

یکی از معایب روکش های پارچه ای صندلی این است که تمیز کردن آن سخت است.چون تمیز کردن آن سخت است.

مزایا و معایب روکش صندلی

روکش چرمی برای خودروهای سواری و نمایندگی ها مناسب است. در ضمن افرادی که از لباس کار در ماشین استفاده می کنند باید از این استفاده کنند.

در عین حال روکش چرمی ظاهری اسپرت به ماشین شما می دهد و برای افرادی که به ظاهر اسپرت اهمیت می دهند می تواند انتخاب خوبی باشد.

یکی از مزایای روکش های پارچه ای نشیمنگاه، تمیز کردن آسان آن است. زیرا کثیفی ها در این نوع پوشش به راحتی پاک می شوند. بنابراین برای خانواده هایی که بچه های کوچک دارند بسیار مناسب است.

یکی از معایب روکش های چرمی گرم بودن آن در تابستان و سرد بودن آن در زمستان است.

ترکیبی از چرم و پارچه

برای روکش صندلی، ترکیب چرم و پارچه یک انتخاب هوشمندانه است. زیرا قسمت نشیمن و قسمت متصل به بدنه پارچه ای و بقیه روکش چرم است. به همین دلیل است که با این نوع پوشش دمای زمستان و تابستان تنظیم می شود و در صورت وجود کثیفی به راحتی می توان آن را تمیز کرد.

ویژگی های بهترین انواع پوشش ها

هنگام انتخاب روکش صندلی خودرو، روکشی را انتخاب کنید که دارای ویژگی های زیر باشد:

هنگام انتخاب روکش صندلی، روکش مقاوم در برابر سایش را انتخاب کنید.

رنگ های آن نیز باید به گونه ای انتخاب شود که باعث خستگی چشم نشود.

شستن آن آسان است.

رنگ را از نور تغییر ندهید.

باعث تعریق کمتر می شود.

مراجعه به سایت: https://behnikan.ir/product-category/خودرو-و-ابزار/روکش-صندلی/سایپا/روکش-صندلی-پراید-111/   

ارسال دیدگاه
کد امنیتی رفرش
بلوک پایین
بلوک چپ
ورود به سایت
رمز عبور را فراموش کردم ؟
عضویت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آخرین مطالب ارسالی سایت
مطالب محبوب
مطالب تصادفی
بلوک چپ
تبلیغات متنی
محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
YOUR ADS
تبلیغات متنی
محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
YOUR ADS
تبلیغات متنی
محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
YOUR ADS