صفحه اصلی نقشه سایت خوراک
تبلیغات
تبلیغات شما
محصول پرفروش فروشگاه
Title
عنوان محصول
قیمت : ...
خرید پستی
توضیحات محصول
برای ویرایش این بلوک به قسمت تنظیمات بلوک های دلخواه > بلوک فروشگاه شماره 1 مراجعه کنید.
تبلیغات شما
تبلیغات شما
حقایق، تخیلی و بهترین ردیاب خودروکارگاه چرم سازی بجنوردویژگی های بهترین قالب های فروشگاهیسردرد تنشی چیست ؟ 9 درمان خانگیآموزش کراتینه مو در ایران صورت آهنگ جدید احمد سلو به نام روزی صد دفعه مردم و زنده شدمچه چیزی باعث ایجاد سنگ کلیه می شود؟آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام «دمش گرم هرکی مونده پای عشقش»زندگی من، شغل من، شغل من: چگونه شش آکواریوم اصفهان ساده به من کمک کرد تا موفق شومآموزش استفاده از کنسول Users and Computers در اکتیودایرکتوری
بلوک راست
آمار
● آمار مطالب کل مطالب : 84 کل نظرات : 0 ● آمار کاربران افراد آنلاین : 2 تعداد اعضا : 0 ● آمار بازدید بازدید امروز : 36 بازدید دیروز : 98 بازدید کننده ارمزو : 23 بازدید کننده دیروز : 31 گوگل امروز : 0 گوگل دیروز : 0 بازدید هفته : 668 بازدید ماه : 3,268 بازدید سال : 29,399 بازدید کلی : 70,618 ● اطلاعات شما آی پی : 3.145.195.198 مروگر : Safari 5.1 سیستم عامل :
آرشیو
لینک های دوستان

Image
قیمت
خرید پستی

برای ویرایش این بلوک به قسمت تنظیمات بلوک های دلخواه > بلوک فروشگاه شماره 2 مراجعه فرمایید.

بلوک وسط

مراحل گام به گام رونویسی محتوای فارسی

خبرنگار پارسی
18:30
بازدید : 7


کپی کردن مطالب جزئی از نگارش آن محسوب می شود و افراد با تجربه این امکان را دارند که با موضوعات ناآشنا مواجه شوند. به همین دلیل به وب سایت های دیگر مراجعه کرده و پس از پرکردن اطلاعات دوباره آنها را بنویسید. در این صورت مقاله مورد نظر باید کاملتر از مقاله اصلی باشد و موضوعات بیشتری را پوشش دهد. در ادامه به فاکتورهای مهم در هنگام کپی مقالات از سایر وب سایت ها اشاره خواهیم کرد.

مقاله را به روش خود بازنویسی کنید

یک خط قرمز مهم در تولید محتوا کپی کردن مقالات از وب سایت های دیگر است. تکرار مطالب باعث کاهش اعتبار نویسنده شده و بر امتیاز منفی سایت تاثیر می گذارد. بنابراین، پس از خواندن مطالب از وب سایت های مختلف، آن را به سبک و زبان خود بنویسید.

بازنویسی پاراگراف به پاراگراف

اگر متن را کلمه به کلمه بازنویسی کنید، ناخودآگاه از کلمات کلیدی متن استفاده خواهید کرد. برای حل این مشکل بازنویسی محتوا باید به نکته مهم در این زمینه توجه کنید. برای این کار، کل مقاله را بخوانید و محتوای هر پاراگراف را بر اساس دیدگاه خود بازنویسی کنید. این منجر به مقاله ای می شود که 100٪ با مقاله منبع متفاوت است.

از چارچوب ها و استانداردهای مواد منبع اهرمی استفاده کنید

هدف از بازنویسی محتوا نه تنها ایده گرفتن، بلکه افزایش سرعت است. برخی افراد در مواجهه با محدودیت زمانی، این روش را مفیدتر از نوشتن محتوای کامل می دانند. اگر از چارچوب محتوای منبع استفاده کنید، محتوای متفاوتی خواهید داشت.

از ایجاد تغییرات و افزودن بیشتر به محتوای خود نترسید

نکته مهم دیگر در بازنویسی مقالات این است که از ایجاد تغییرات نترسید. بازنویسی نباید خلاقیت نویسنده را محدود کند و اگر ایده های جدیدی دارید باید بر ترس ایجاد تغییرات در متن غلبه کنید. نویسنده از تمام مقالات قبلی الهام می گیرد و نیازی به رعایت تمام نکات در حین بازنویسی محتوا ندارد.

اگر نگران نوشتن مقاله هایی هستید که محتوای اصلی شما را از بین می برد، راه هایی برای افزودن محتوای بیشتر پیدا کنید. این منجر به یک مقاله منحصر به فرد می شود و بهتر از نمونه های مشابه خواهد بود. نکات و ایده های خود را اضافه کنید و محتوای عالی در این فضا تولید خواهید کرد.

سعی کنید متن را به روشی دیگر بازنویسی کنید یا آن را متفاوت تفسیر کنید

ترجمه به معنای بازنویسی متن به شیوه ای متفاوت و بیان پیام متن متفاوت از منبع اصلی است. برای انجام این کار ابتدا باید موضوعاتی را پیدا کنید که از دید مخاطبان جذاب باشد. مقالاتی بوده که پاسخگوی نیازهای این حوزه بوده و نویسنده نقاط ضعف آنها را اصلاح می کند. با بازنویسی و اضافه کردن محتوای جدید، محتوای جدیدی ایجاد می‌کنید و به آن رنگ و بوی دیگری می‌دهید.

تبدیل آمار و ارقام به اینفوگرافیک

اینفوگرافیک ها همیشه در بین مخاطبان خود بسیار محبوب بوده اند. بنابراین تبدیل آمار و ارقام به اینفوگرافیک در بازنویسی محتوا موثر خواهد بود. این روش نوعی محتوای ویروسی است و ترکیب محتوا با تصاویر جالب را امکان پذیر می کند. علاوه بر این امکان اشتراک گذاری آنها در شبکه های اجتماعی و افزایش شانس بازدید وجود دارد.

ارسال دیدگاه
کد امنیتی رفرش
بلوک پایین
بلوک چپ
ورود به سایت
رمز عبور را فراموش کردم ؟
عضویت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آخرین مطالب ارسالی سایت
مطالب محبوب
مطالب تصادفی
بلوک چپ
تبلیغات متنی
محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
YOUR ADS
تبلیغات متنی
محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
YOUR ADS
تبلیغات متنی
محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
YOUR ADS