صفحه اصلی نقشه سایت خوراک
تبلیغات
تبلیغات شما
محصول پرفروش فروشگاه
Title
عنوان محصول
قیمت : ...
خرید پستی
توضیحات محصول
برای ویرایش این بلوک به قسمت تنظیمات بلوک های دلخواه > بلوک فروشگاه شماره 1 مراجعه کنید.
تبلیغات شما
تبلیغات شما
 علائم و عوارض کمبود اکسیژن خون در بدن و درمان آنآموزش کراتینه مو در ایران صورتورق فولادی 304 چیست؟ویژگی های نرم افزار CRM آهنگ مازیار فلاحی به نام عکس یادگاریسفر وزیر صمت به قم و دیدار با مراجع عظام تقلیدلوازم هنری خود را از کجا می توانم بخرم؟چه چیزی باعث ایجاد سنگ کلیه می شود؟آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام «دمش گرم هرکی مونده پای عشقش»افزایش مبتلایان سرپایی کرونا در استان تهران
بلوک راست
آمار
● آمار مطالب کل مطالب : 81 کل نظرات : 0 ● آمار کاربران افراد آنلاین : 1 تعداد اعضا : 0 ● آمار بازدید بازدید امروز : 43 بازدید دیروز : 206 بازدید کننده ارمزو : 14 بازدید کننده دیروز : 39 گوگل امروز : 1 گوگل دیروز : 0 بازدید هفته : 615 بازدید ماه : 1,654 بازدید سال : 27,785 بازدید کلی : 69,004 ● اطلاعات شما آی پی : 3.138.175.180 مروگر : Safari 5.1 سیستم عامل :
آرشیو
لینک های دوستان

Image
قیمت
خرید پستی

برای ویرایش این بلوک به قسمت تنظیمات بلوک های دلخواه > بلوک فروشگاه شماره 2 مراجعه فرمایید.

بلوک وسط

ویژگی های بهترین قالب های فروشگاهی

خبرنگار پارسی
16:08
بازدید : 552


قالب های فروشگاهی زیادی برای وب سایت شما وجود دارد که می توانید بر اساس ویژگی های آنها انتخاب کنید، اما دانستن ویژگی های بهترین قالب های فروشگاهی استاندارد موضوعی است که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت.

یکی از نیازهای فروشگاه های امروزی داشتن وب سایت و راه اندازی کسب و کار اینترنتی است. اولین چیزی که در هنگام ورود به یک وب سایت توجه هر کاربری را به خود جلب می کند قالب یا ظاهر آن وب سایت است، تصور کنید وارد یک سوپرمارکت شده اید، طراحی داخلی این فروشگاه زیباتر نظر شما را جلب می کند. احتمال خرید شما بیشتر است. بنابراین طراحی وب سایت خود را یکی از اولویت های اصلی خود قرار دهید. ادامه مقاله را بخوانید تا بدانید که بهترین قالب های فروشگاهی برای جذب کاربران به وب سایت شما چگونه هستند.

سرعت بخش مهمی از فرآیند فروشگاه است

سرعت وب سایت یکی از عوامل گوگل در تعیین رتبه وب سایت و سئو سایت است. کاربران دوست ندارند برای باز کردن یک صفحه زمان زیادی صبر کنند. یکی از ابزارهای اندازه گیری سرعت قالب های وب سایت gtmetrix است که 0 تا 4 ثانیه را به عنوان زمان ایده آل بارگذاری صفحه برای یک وب سایت در نظر می گیرد. سرعت وب سایت به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

قالب zhaket استفاده شده است

عکس ها و فیلم های سایت

تعداد افزونه های سایت

نوع کدگذاری سایت

امنیت یکی از مهمترین ویژگی های قالب فروشگاهی است

امنیت وب سایت یکی دیگر از دغدغه های هر صاحب وب سایت است و هیچکس نمی خواهد امنیت وب سایت خود را به خطر بیندازد یا وب سایت خود را هک کند. بنابراین هر کاری که لازم است برای بهبود امنیت سایت خود انجام دهید. یکی از بهترین راه ها برای محافظت از وب سایت خود، انتخاب تم و قالب مناسب است. به طور کلی، تم ها و قالب ها شامل سازگاری با سایر افزونه ها هستند. ، وردپرس را به طور مرتب به روز می کند. رمزگذاری استاندارد است. شما می توانید امن ترین قالب های فروشگاهی وردپرس را از چین خریداری کنید و وب سایت خود را بی نقص طراحی کنید.

پاسخ یک ویژگی بسیار مهم برای یک مدل ویترین است

ریسپانسیو بودن سایت یکی از معیارهای انتخاب قالب فروشگاهی است، ریسپانسیو بودن به این معنی است که از هر صفحه ای که به سایت دسترسی داشته باشید می توان سایت را به طور کامل مشاهده کرد.

در حال حاضر بیش از 60 درصد جستجوهای وب از طریق تلفن همراه انجام می شود، بنابراین طراحی وب سایت ریسپانسیو بسیار مهم است و نوع نمایش وب سایت در این گوشی ها بسیار حائز اهمیت است، یعنی واکنش گرا بودن و ریسپانسیو بودن موضوع و فرمت آن مهم است.

مزایای قالب ریسپانسیو

مخاطبین بیشتری را جذب کنید

کاهش هزینه طراحی قالب های جداگانه

افزایش فروش

رتبه گوگل خود را بهبود بخشید

با توجه به مزایای ذکر شده، یکی از مهم ترین ویژگی های یک بورس خوب مشارکت است، حتما به آن توجه کنید.

ظاهر زیبا و مناسب برای فرمت فروشگاه

اولین چیزی که توجه کاربران وب سایت شما را به خود جلب می کند طراحی جذاب وب سایت شما است. طراحی وب سایت بسیار زیبا است، اما دقت کنید که کاربر را به سمت وب سایت شما جذب کند و در صفحه مورد نظر باقی بماند. تم ها و قالب های وردپرس با دموهای مختلف و زیبا وجود دارد که می توانید با توجه به ماهیت کسب و کار خود آن ها را انتخاب کنید. این دموهای مختلف موجود در قالب‌های فروشگاهی دارای طرح‌های هدر، پاورقی و سایدبار هستند و نیازی به طراحی جداگانه نیست.

مدیریت محصول در قالب های فروشگاه

بخش مدیریت محصول فروشگاه به تحقیق محصول واقعی برای خرید بخشی گفته می شود، هر چه این فرآیند برای مشتری آسان تر و سریع تر باشد، احتمال به دست آوردن مشتریان بیشتر و تکرار خرید بیشتر می شود.

در قالب فروش، بخش مدیریت محصول شامل:

جستجوی محصول آژاکس

محصولات را بر اساس ویژگی ها فیلتر کنید

لیست مورد علاقه

مقایسه محصولات

تغییرات قیمت

سبد خرید آژاکس

روش پرداخت سریع

روش تحویل

سازگار با صفحه سازها

صفحه سازها یکی از ابزارهای مهم وردپرس هستند که می توانید از آن برای ایجاد صفحات و نوشتن و طراحی صفحات خود استفاده کنید. برخی از قالب ها پلاگین صفحه ساز مخصوص به خود را دارند و زمانی که قالب نصب می شود، افزونه نیز نصب می شود، اما ممکن است بسیاری از قالب ها دارای افزونه صفحه ساز نباشند و شما باید یک صفحه ساز مناسب مانند Elementor یا Visual Composer را نصب کنید. سلیقه شما بنابراین قالب باید قابلیت سازگاری با صفحه سازهای مختلف را داشته باشد.

ارسال دیدگاه
کد امنیتی رفرش
بلوک پایین
بلوک چپ
ورود به سایت
رمز عبور را فراموش کردم ؟
عضویت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آخرین مطالب ارسالی سایت
مطالب محبوب
مطالب تصادفی
بلوک چپ
تبلیغات متنی
محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
YOUR ADS
تبلیغات متنی
محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
YOUR ADS
تبلیغات متنی
محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
YOUR ADS