صفحه اصلی نقشه سایت خوراک
تبلیغات
تبلیغات شما
محصول پرفروش فروشگاه
Title
عنوان محصول
قیمت : ...
خرید پستی
توضیحات محصول
برای ویرایش این بلوک به قسمت تنظیمات بلوک های دلخواه > بلوک فروشگاه شماره 1 مراجعه کنید.
تبلیغات شما
تبلیغات شما
بهترین هتل های دبی کجا هستند؟نکات مهم قبل از خرید تختافزایش مبتلایان سرپایی کرونا در استان تهرانپمپ وکیوم آب چیست و چگونه کار می کند؟از تکنیک های کاشت ابرو طبیعی تا درمانفیلم درباره الیچگونه دهکده جهانی دبی را بهتر از هر کس دیگری آموزش دهیمنحوه نصب مکعب روبیک بر روی کامپیوتر و لپ تاپ ویندوززمین مسکونی به متراژ 156 متر در خیابان رجاییضرایب دروس ریاضی در کنکور: نکات کلیدی
بلوک راست
آمار
● آمار مطالب کل مطالب : 87 کل نظرات : 0 ● آمار کاربران افراد آنلاین : 5 تعداد اعضا : 0 ● آمار بازدید بازدید امروز : 16 بازدید دیروز : 75 بازدید کننده ارمزو : 10 بازدید کننده دیروز : 33 گوگل امروز : 0 گوگل دیروز : 9 بازدید هفته : 499 بازدید ماه : 6,101 بازدید سال : 41,091 بازدید کلی : 82,310 ● اطلاعات شما آی پی : 18.226.165.21 مروگر : Safari 5.1 سیستم عامل :
آرشیو
لینک های دوستان

Image
قیمت
خرید پستی

برای ویرایش این بلوک به قسمت تنظیمات بلوک های دلخواه > بلوک فروشگاه شماره 2 مراجعه فرمایید.

بلوک وسط

کنترلر آبیاری شکارچی

خبرنگار پارسی
20:37
بازدید : 201


معنی آن را باید از نام اسلحه حدس می زدید. از این ابزار برای کنترل هر چه بیشتر سیستم آبیاری استفاده می شود. با نصب کنترلر آبیاری می توانید میزان آب گیاهان و درختان مختلف را به طور دقیق کنترل و برنامه ریزی کنید. در واقع طراحی این ابزار به کشاورزان و باغداران این امکان را می دهد که با توجه به برنامه کاری و نیاز خود، برنامه هفتگی، ماهانه یا سالانه را بر اساس زمان و حجم مورد نیاز تهیه کنند. .

Hunter America معروف این کنترلر هوشمند را برای صرفه جویی در مصرف آب و زمان ارائه می دهد. گفتنی است بدنه کنترلر هانتر از پلیمر سخت ساخته شده و دارای نمایشگر دیجیتال آبیاری قطره ای هوشمند می باشد. کنترلر بخش مهمی از سیستم آبیاری قطره ای هوشمند است و تمامی شیرهای برقی توسط تایمرهای آبیاری هانتر برنامه ریزی و کنترل می شوند. با هر یک از این تایمرها می توانید تعداد مشخصی شیر برقی را کنترل کنید.

چگونه کنترل کننده آبیاری را تنظیم کنیم؟

همچنین باید بدانید که یکی از بهترین راه ها برای مراقبت از چمن خود نصب آبپاش است. اما متاسفانه بسیاری از افراد حتی پس از نصب نیز نحوه استفاده صحیح از آن را نمی دانند و به مقدار کم یا زیاد از آن استفاده می کنند. به یاد داشته باشید که آبیاری بیش از حد چمن خود پس از نصب Hunter Controller نه تنها برای شما مفید نیست، بلکه باعث اشباع شدن چمن و جلوگیری از رشد گیاه می شود که در نهایت چمن را از بین می برد.

از طرفی در صورت عدم استفاده به خصوص در تابستان حیاط خانه شما خشک و بی علف می شود. بنابراین امروزه یکی از بهترین گزینه ها برای آبیاری فضاهای مسکونی و تجاری سیستم آبپاش است. کنترلر آبیاری شکارچی دارای ویژگی های هوشمند و مزایای منحصر به فردی است که به شما این امکان را می دهد تا از طریق سیستم کنترل و بر اساس ماشین حساب زمان بندی، روشن و خاموش کردن آبیاری را به راحتی کنترل کنید.

ماشین حساب زمان اجرا Hunter چیست؟

می توانید از ماشین حساب زمان اجرا Hunter Controller برای محاسبه میزان آب مورد نیاز چمن خود استفاده کنید. لطفا توجه داشته باشید که این الزام تنها یک بار در سال قابل انجام است، بنابراین سیستم از شما می پرسد که در کدام شهر زندگی می کنید. اگر شهر شما در پایگاه داده نیست، می توانید یکی از شهرهای نزدیک را انتخاب کنید.

مشخصات فنی کنترل کننده آبیاری

توجه داشته باشید که کنترل کننده های آبیاری در دو نوع فضای باز و فضای بسته تولید و عرضه می شوند. تفاوت این دو مدل در این است که مدل بسته از حسگرهای داخلی بازخورد دریافت می کند، اطلاعات دریافتی را تجزیه و تحلیل می کند و دستورات لازم را به آبیاری ارسال می کند. با این حال، در مدل های باز، سیستم قسمت های مختلف را با تغییرات از پیش تعیین شده آبیاری می کند. به همین دلیل نیازی به سنسور دما، نور خورشید، رطوبت و ... نیست. توجه به این نکته ضروری است که مدل های باز کنترلر هانتر ارزان تر و انعطاف پذیرتر از مدل های بسته هستند. سایر مشخصات تایمر آبیاری هانتر عبارتند از:

با باتری قابل تعویض در صورت قطع برق (با باتری 9 ولتی دفتری کار می کند با یک سال کارکرد)

یک سنسور استاندارد برای پشتیبانی از برنامه کنترل کننده استفاده می شود

سازگار با سنسورهای تولید Hunter

دارای توان خروجی کنترلر

امکان آبیاری طبق برنامه آبیاری سالانه در قالب سه برنامه مجزا

صرفه جویی قابل توجه در مصرف آب

قابلیت برنامه ریزی هر 1 تا 4 ساعت را دارد

وزن استاندارد (قطر 8.9 سانتی متر، ارتفاع 6.4 سانتی متر، وزن 550 گرم)

توانایی برقراری ارتباط با سنسورها برای بهینه سازی سیستم آبیاری

اتصال به اینترنت و کنترل از راه دور (در برخی مدل ها)

انواع کنترل کننده های آبیاری

کنترل شکارچی NODE-100 (1 و 2 ایستگاه)

نوع BTT (ایستگاه 1 و 2)

مدل های X-Core (2،4،6 و 8 ایستگاه)

کنترلر Wi-Fi Hunter مدل X2 (4، 6، 8 و 14 ایستگاه)

کنترلر Pro-C (ترمینال های 4، 12 و 16)

مدل I-Cor (6 تا 42 ایستگاه)

مدل ACC2 (ایستگاه های 12 تا 54)

مدل ICC2 (8 تا 54 ایستگاه)

آبیاری آسان و کارآمد با کنترل آبیاری

Irrigation Controller یک سیستم خودکار است که توسط صنایع Hunter ساخته شده است. این کنترلر دارای ویژگی های کاربردی بسیاری است که تاثیر بسزایی در صرفه جویی در مصرف آب و زمان شما دارد. مجموعه Hunter Controller شامل چندین مدل است که از تعدادی ویژگی هوشمند بهره می برند. علاوه بر این، کنترلر Hunter در برخی از مدل ها مدیریت آب در سراسر جهان و دسترسی آسان از طریق اینترنت را فراهم می کند.

ارسال دیدگاه
کد امنیتی رفرش
بلوک پایین
بلوک چپ
ورود به سایت
رمز عبور را فراموش کردم ؟
عضویت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آخرین مطالب ارسالی سایت
مطالب محبوب
مطالب تصادفی
بلوک چپ
تبلیغات متنی
محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
YOUR ADS
تبلیغات متنی
محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
YOUR ADS
تبلیغات متنی
محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
YOUR ADS