صفحه اصلی نقشه سایت خوراک
تبلیغات
تبلیغات شما
محصول پرفروش فروشگاه
Title
عنوان محصول
قیمت : ...
خرید پستی
توضیحات محصول
برای ویرایش این بلوک به قسمت تنظیمات بلوک های دلخواه > بلوک فروشگاه شماره 1 مراجعه کنید.
تبلیغات شما
تبلیغات شما
نظافت منزل و روش های آسان برای پوست صورتکنترلر آبیاری شکارچیfree telegram membersویژگی های بهترین قالب های فروشگاهیایمپلنت دندان چیست؟یک روکش صندلی خوب چه ویژگی هایی دارد؟اهمیت لینک بیلدینگ برای سئو چیست؟راه های افزایش اسپرم در مردان چیست؟ هتل‌های بنیاد مستضعفان برای حمایت از مدافعان سلامت به‌خط می‌شوندضرایب دروس ریاضی در کنکور: نکات کلیدی
بلوک راست
آمار
● آمار مطالب کل مطالب : 87 کل نظرات : 0 ● آمار کاربران افراد آنلاین : 4 تعداد اعضا : 0 ● آمار بازدید بازدید امروز : 18 بازدید دیروز : 75 بازدید کننده ارمزو : 12 بازدید کننده دیروز : 33 گوگل امروز : 0 گوگل دیروز : 9 بازدید هفته : 501 بازدید ماه : 6,103 بازدید سال : 41,093 بازدید کلی : 82,312 ● اطلاعات شما آی پی : 3.133.145.76 مروگر : Safari 5.1 سیستم عامل :
آرشیو
لینک های دوستان

Image
قیمت
خرید پستی

برای ویرایش این بلوک به قسمت تنظیمات بلوک های دلخواه > بلوک فروشگاه شماره 2 مراجعه فرمایید.

بلوک وسط

شله زرد

خبرنگار پارسی
11:54
بازدید : 722


الزامات برای تهیه پوسته زرد

زمان پخت: زعفران 90، گلاب رنده شده و دم کرده، نصف پیمانه بادام خلال شده، یک چهارم دارچین، خلال بادام و پسته به میزان لازم، آبشش، یک پیمانه برنج، یک پیمانه کره نرم شده، 50 گرم شکر و دو پیمانه.

بهترین روش برای تهیه لایه برداری زرد

وقتی دسر شیرین و خوش طعمی می خواهید یکی از گزینه های طبخ پوسته زرد است، زیرا جدا از اینکه پخت این دسر کار بسیار ساده ای است، حدود یک ساعت و نیم زمان می برد. این دسر را با ساده ترین مواد در خانه درست کنید و لذت ببرید.

در واقع شله زرد یکی از معروف ترین دسرهای ایرانی است که در بین ایرانیان بسیار محبوب است و به عنوان هدیه، خیریه و مهمانی تهیه می شود.

یکی از غذاهای رنگارنگ سفره افطار در ماه رمضان زردی پوست است. در زیر با طرز تهیه پوست زرد آشنا می شوید و با نگاهی به مواد لازم برای تهیه پوست زرد، طرز تهیه آن را نیز فرا می گیرید.

اگر تصمیم دارید مقدار مواد را با توجه به تعداد نفرات تغییر دهید، بهتر است از وعده های غذایی پیروی کنید تا دسر طعم و مزه دلخواه شما را داشته باشد.

دستور پخت پوسته زرد

اگر می خواهید این دسر خوشمزه را در خانه درست کنید، ابتدا باید برنج را بشویید و به مدت سه ساعت در آب داغ بجوشانید.

بعد از آن آب برنج را آبکش کرده و حدود ½ پیمانه آب به آن اضافه کنید تا برنج بپزد و در قابلمه را روی آتش بگذارید تا خوب بپزد و می توانید برای آماده شدن آن مقداری هل به آب در حال جوش اضافه کنید. و سپس آن را به برنج اضافه کنید تا بوی معطر هل به برنج برسد.

وقتی برنج شما کاملاً پخت حدود یک ساعت وقت اضافه کردن شکر است، اگر به برنج شکر اضافه کنید معمولاً کمی آب اضافه می‌کنید و نگران آب شدن زرده نباشید، زیرا بعد از جوشیدن، آب بیش از حد پخته شده تبخیر می‌شود. و قوام برنج را به خود می گیرد.

سپس باید شکر را در کمی آب حل کرده و پوست زرد را به صورت شهد غلیظ اضافه کنید؟ اما برای سهولت کار و پخت سریعتر شله زرد، می توانید آن را مستقیماً بدون حل شدن محتویات اضافه کنید.

در انتها بادام های زرد پوست را با آن مخلوط کنید. اگر با بادام خرد شده ذائقه تان درست نیست، می توانید فقط از تزیین آن استفاده کنید، پوسته زرد آن را داخل آن نریزید.

حالا می توانید بگویید که بشقاب زرد شما آماده است و آن را در بشقاب مناسبی که با مقداری پودر هل، دارچین، پسته و بادام تزیین شده، سرو کنید.

مشاهده منبع:   https://bepazeem.com/recipes/طرز-تهیه-شله-زرد-زعفرانی/

ارسال دیدگاه
کد امنیتی رفرش
بلوک پایین
بلوک چپ
ورود به سایت
رمز عبور را فراموش کردم ؟
عضویت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آخرین مطالب ارسالی سایت
مطالب محبوب
مطالب تصادفی
بلوک چپ
تبلیغات متنی
محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
YOUR ADS
تبلیغات متنی
محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
YOUR ADS
تبلیغات متنی
محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
YOUR ADS