صفحه اصلی نقشه سایت خوراک
تبلیغات
تبلیغات شما
محصول پرفروش فروشگاه
Title
عنوان محصول
قیمت : ...
خرید پستی
توضیحات محصول
برای ویرایش این بلوک به قسمت تنظیمات بلوک های دلخواه > بلوک فروشگاه شماره 1 مراجعه کنید.
تبلیغات شما
تبلیغات شما
چگونه دهکده جهانی دبی را بهتر از هر کس دیگری آموزش دهیمزمین مسکونی به متراژ 156 متر در خیابان رجاییسالن زیبایی تامران گوهردشتسردرد تنشی چیست ؟ 9 درمان خانگیکرونا به دو شرط تا پایان 2021 نابود می شودپمپ وکیوم آب چیست و چگونه کار می کند؟بهترین سایت خرید مواد شیمیایی صنعتیآهنگ جدید محمد لطفی به نام «موهاتو تو باد ول کن که»آهنگ جدید ایوان بند به نام «عشق اساطیری»ورق فولادی 304 چیست؟
بلوک راست
آمار
● آمار مطالب کل مطالب : 87 کل نظرات : 0 ● آمار کاربران افراد آنلاین : 2 تعداد اعضا : 0 ● آمار بازدید بازدید امروز : 12 بازدید دیروز : 75 بازدید کننده ارمزو : 7 بازدید کننده دیروز : 33 گوگل امروز : 0 گوگل دیروز : 9 بازدید هفته : 495 بازدید ماه : 6,097 بازدید سال : 41,087 بازدید کلی : 82,306 ● اطلاعات شما آی پی : 3.144.121.241 مروگر : Safari 5.1 سیستم عامل :
آرشیو
لینک های دوستان

Image
قیمت
خرید پستی

برای ویرایش این بلوک به قسمت تنظیمات بلوک های دلخواه > بلوک فروشگاه شماره 2 مراجعه فرمایید.

بلوک وسط

نظافت منزل و روش های آسان برای پوست صورت

خبرنگار پارسی
10:26
بازدید : 65

روش های مختلفی برای تمیز کردن صورت و پوست صورت در خانه وجود دارد که در ادامه با هر کدام آشنا خواهید شد و با رعایت هر کدام از آنها می توانید پوست صورت خود را به بهترین نحو تمیز کنید.


از ماسک خانگی استفاده کنید
ماسک های مختلفی در بازار وجود دارد که می توانید برای پاکسازی صورت خود با خرید آن ها اقدام کنید. اما بهترین راه این است که ماسک های خانگی درست کنید که از ترکیب آن اطمینان بیشتری دارید.

فاطمه حبشی
صورت بخور
یکی از قدیمی ترین و موثرترین روش ها برای تمیز کردن پوست، بخارپز کردن صورت است. استفاده از بخور صورت کثیفی و چربی را از صورت پاک می کند و درهای آن را باز می کند. از گیاهان خشک شده مانند اسطوخودوس، رزماری و آویشن می توان در عطرسازی استفاده کرد.


برنزه کردن در خانه
لایه برداری بهترین راه برای داشتن پوستی تمیز بدون آکنه و جوش است. با ساخت انواع ماسک صورت می توانید صورت خود را در خانه بسازید. همچنین باید بدانید که تمیز کردن و آرایش برای انواع پوست متفاوت است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که با مشاوران ما در موسسه Talgoi در فرانسه مشورت کنید تا بتوانند شما را در مورد انواع مختلف پوست و نحوه لایه برداری و تمیز کردن هر کدام راهنمایی کنند.


مراحل پاکسازی پوست صورت چیست؟
مراحل تمیز کردن صورت به شرح زیر است:
محصول
ماساژ
آداب بهداشتی
پاک کننده چشم و لب
شیر پاک کننده پوست


(لوسیون پوست) اگر پوست چرب است با فوم روغن بشویید
لایه برداری سلول های مرده با توجه به نوع پوست
با ارزش ترین مواد استخراج شده از این گنجینه های دریایی، عصاره های معدنی منحصر به فرد و عناصر کمیاب است. احیای پاسخ بیولوژیکی پوست، افزایش اکسیژن رسانی، تغذیه سلولی و حذف سموم سلولی پوست توسط این عصاره ها مشاهده و تایید شده است.
بعد از پاکسازی پوست مراقب باشید
بعد از پاکسازی صورت چه باید کرد؟ نکات مهم قبل و بعد از پاکسازی پوست را رعایت کرده اید:
از دستکاری پوست و فشار دادن آکنه خودداری کنید
از آرایش روشن استفاده نکنید و از محصولات مراقبت از پوست قوی استفاده نکنید.
هنگام شستشو با پوست خود مهربان باشید
از رنگ استفاده نکنید

سونا نرو
ماساژ بعد از پاکسازی اصلا ایده خوبی نیست
از اسکراب و لایه بردار استفاده نکنید
از مصرف داروهای آکنه و سایر درمان های خانگی خودداری کنید.
از آفتاب دوری کنید
از لیزر و وکس صورت خودداری کنید
آموزش نظافت چرم با مدارک معتبر


انجام آموزش بین المللی ویژه پاکسازی پوست صورت - زیر نظر آموزش تخصصی بین المللی پاکسازی پوست صورت تالگو فرانسه فرزانه قایی.
پاکسازی پوست با کمک بانوان و حضور اساتید بین المللی انجام می شود. https://fatemehhabashi.com/skin-cleaning/

پاکسازی پوست صورت خانم ها مهارتی در زمینه مراقبت و زیبایی است که هنرجو می تواند کارهایی مانند نظافت، حفاظت و بهداشت فردی، بررسی وضعیت پوست، آماده سازی پوست مشتری، پاکسازی انواع پوست را انجام دهد. . ، مراقبت بعد از تمیز کردن پوست و زدن ماسک صورت است و مربوط به کارهایی مانند متعادل کردن چهره زن است.
با حضور کارشناسان و اساتید بین المللی، پاکسازی پوست به منظور بهبود اشتغال و توانمندسازی مستمر و پایدار بانوان انجام می شود. شناخته شده است که پاکسازی پوست در زمینه مراقبت و زیبایی بسیار محبوب است. در آموزش پاکسازی پوست، کارهایی مانند ضد عفونی کردن، محافظت از پوست و بهداشت فردی، تجزیه و تحلیل بافت پوست، آماده سازی پوست مشتری، انواع پاکسازی پوست، مراقبت از بهداشت و کاربرد پوست را پوشش خواهیم داد. ماسک صورت تالگو که امروزه بسیار مهم است.
کارگاه آموزشی پاکسازی پوست در 4 جلسه روزانه و هفتگی برگزار می شود. این دوره آموزشی نظافت چرم زیر نظر تالگو فرانسه با ارائه گواهینامه از موسسه ملی فنی و حرفه ای (مجوز کار) و گواهی نظافت تالگو فرانسه پذیرفته شده در بیش از 100 کشور دنیا برگزار می شود. 


بهترین راه برای تمیز کردن پوست چیست؟
یکی از مراقبت های اساسی پوست با از بین بردن سلول های مرده پوست، زدودن گرد و غبار، مواد آرایشی و چربی های اضافی از سطح اپیدرم و باز کردن منافذ تنفسی، جذب مواد مرطوب کننده و جوان کننده، پاکسازی است که بهترین روش پاک کننده صورت است. i در مرحله اول پوست تغذیه، ماساژ و انواع ماسک ها استفاده می شود و در فاز تخصصی تر به توصیه های تالگو و استفاده از محصولات فرانسوی تالگو برای پاکسازی عمیق توجه می شود.


انگلیسی استاندارد. اصطلاحات مشابه جهانی مراقبت از پوست:
جوان سازی پوست
لایه برداری - پاکسازی پوست
محصولات مراقبت از پوست

ارسال دیدگاه
کد امنیتی رفرش
بلوک پایین
بلوک چپ
ورود به سایت
رمز عبور را فراموش کردم ؟
عضویت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آخرین مطالب ارسالی سایت
مطالب محبوب
مطالب تصادفی
بلوک چپ
تبلیغات متنی
محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
YOUR ADS
تبلیغات متنی
محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
YOUR ADS
تبلیغات متنی
محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
YOUR ADS