صفحه اصلی نقشه سایت خوراک
تبلیغات
تبلیغات شما
محصول پرفروش فروشگاه
Title
عنوان محصول
قیمت : ...
خرید پستی
توضیحات محصول
برای ویرایش این بلوک به قسمت تنظیمات بلوک های دلخواه > بلوک فروشگاه شماره 1 مراجعه کنید.
تبلیغات شما
تبلیغات شما
 آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام «شب های شیدایی»free telegram membersورق فولادی 304 چیست؟حقایق، تخیلی و بهترین ردیاب خودروکنترلر آبیاری شکارچیافزایش مبتلایان سرپایی کرونا در استان تهراننرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان اوج (www.owj.io) ریمیکس جدید رضا بهرام به نام «ریمیکس لطف»ویژگی های بهترین قالب های فروشگاهیمراحل گام به گام رونویسی محتوای فارسی
بلوک راست
آمار
● آمار مطالب کل مطالب : 84 کل نظرات : 0 ● آمار کاربران افراد آنلاین : 2 تعداد اعضا : 0 ● آمار بازدید بازدید امروز : 39 بازدید دیروز : 98 بازدید کننده ارمزو : 26 بازدید کننده دیروز : 31 گوگل امروز : 0 گوگل دیروز : 0 بازدید هفته : 671 بازدید ماه : 3,271 بازدید سال : 29,402 بازدید کلی : 70,621 ● اطلاعات شما آی پی : 3.145.85.178 مروگر : Safari 5.1 سیستم عامل :
آرشیو
لینک های دوستان

Image
قیمت
خرید پستی

برای ویرایش این بلوک به قسمت تنظیمات بلوک های دلخواه > بلوک فروشگاه شماره 2 مراجعه فرمایید.

بلوک وسط

مهاجرت به قبرس

خبرنگار پارسی
10:22
بازدید : 75


در این صفحه شرایط اخذ تابعیت قبرس شمالی یورومای و همچنین هزینه زندگی در قبرس و تمامی سوالات مربوط به آن را از صفر تا صد بررسی خواهیم کرد. در حال حاضر شرایط زندگی در قبرس شمالی و راه ها و روش های مهاجرت به قبرس به شرح زیر است:

خرید ملک

یک پروژه را شروع کنید

تحصیل در خارج از کشور در قبرس

دعوت نامه کاری

توان مالی

با خرید ملک به قبرس مهاجرت کنید

برای کسانی که قصد زندگی در قبرس را دارند، خرید ملک معقول ترین و مقرون به صرفه ترین راه برای مهاجرت به قبرس شمالی است. پروژه های مختلفی در فروش و شرایط پرداخت بسیار مطلوب وجود دارد که به شما امکان می دهد به طور مستقل مصالح ساختمانی را انتخاب کنید و اقساط طولانی مدت بدون بهره تا 84 ماه داشته باشید.

تنوع املاک از واحدهای استودیویی (بدون اتاق خواب) تا ویلاهای ساحلی بسیار مجلل با حداقل یک سوم قیمت سایر کشورهای مدیترانه ای، یکی از جاذبه هایی است که افراد زیادی از کشورهای شمال اروپا و کشورهای روسی زبان به آن مهاجرت کرده اند. شمال. قبرس با خرید ملک. .

چه افرادی با خرید ملک اقامت می گیرند؟

خریدار و زیرمجموعه ها زیرگروه های خریدار عبارتند از: همسر به عنوان درخواست ویژه از والدین خریدار به پلیس مهاجرت (دختران بدون محدودیت سنی و پسران زیر 25 سال) - فرزندان زیر هجده سال (اتوماتیک)، فرزندان مجرد بالای هجده سال.

لطفا توجه داشته باشید که خواهر و برادر خریدار در صورتی که بالای 18 سال سن داشته باشند نمی توانند عضو گروه باشند و اگر زیر 18 سال باشند می توانند پس از اخذ اقامت والدینشان (پس از تقسیم ملک) اقامت دریافت کنند.

آیا خواهر و برادر می توانند همزمان در ملک زندگی کنند؟

اگر مجرد باشند (فقط 2 نفر) می توانند بمانند. توجه داشته باشید که تعداد زیادی از افراد می توانند در یک انجمن عضویت داشته باشند اما قوانین اخذ اقامت با قوانین انجمن متفاوت است. بر اساس قوانین مهاجرت، تنها یک خانواده (مالک و جامعه فرعی) می توانند در یک ملک یا دو خواهر و برادر در صورتی که هر دو مجرد باشند، زندگی کنند.

چه کسی می تواند در قبرس شمالی زمین بخرد؟

همه مردم به جز شهروندان سوریه، افغانستان، چین و کشورهای آفریقایی (به جز آفریقای جنوبی و مصر) می توانند در قبرس شمالی ملک خریداری کنند. زمانی که این افراد گذرنامه معتبر کمتر از یک ماه از کشور مبدأ خود را به پلیس ارائه کنند، پلیس قبرس شمالی سوابق جنایی آنها را از طریق اینترپل ردیابی می کند و در صورت نداشتن سابقه کیفری می تواند سند را دریافت کند.

آیا امکان خرید ملک و زندگی برای همیشه وجود دارد؟

همه افرادی که دارای ملک در قبرس شمالی euromy.info هستند می توانند برای اجازه اقامت اقدام کنند. این اقامت در سه سال اول سالانه و در سال های سوم تا پنجم دو ساله است و از سال پنجم با احراز شرایط زیر می تواند به اقامت دائم تبدیل شود.

برای اقامت های یک ساله، دو ساله و پنج ساله باید حمایت مالی بپردازید (در حال حاضر 20000 دلار برای ملک پیش خرید شده و 15000 دلار در سال برای خانه های آماده). شرط اقامت پنج ساله داشتن دارایی به ارزش بیش از 125000 پوند و ترک نکردن قبرس برای بیش از 6 هفته در سال در 5 سال گذشته است. اگر قصد سفر دارید و قصد اقامت دائم در قبرس را ندارید باید هر سال یا هر دو سال یکبار اقامت خود را تمدید کنید.

یکی دیگر از شرایط اقامت، نشانی معتبر محل سکونت (اجاره یا سند ملک) و معاینه پزشکی برای اثبات عدم وجود بیماری های عفونی است.

آیا پس از اخذ اقامت با خرید ملک اجازه کار داریم؟

بله، محدودیتی وجود ندارد، اما نوع ویزای شما (از ویزای مالک به ویزای کاری) باید فورا تغییر کند. از آنجایی که وزارت کار در قبرس شمالی روی کار بدون بیمه بسیار حساس است و در صورت عدم تغییر نوع ویزای شما به دلیل بیمه، یا به شدت جریمه می شوید یا از کشور اخراج خواهید شد.

مزایای مهاجرت به قبرس شمالی برای خانواده ها چیست؟

استفاده از خدمات پزشکی رایگان در موسسات دولتی مجهز

آموزش رایگان در مدارس دولتی

تحصیل در دانشگاه با تخفیف ویژه (فقط برای کسانی که ادامه تحصیل به زبان ترکی در دانشگاه دارند).

افتتاح حساب بانکی بین المللی و اخذ مسترکارت و ویزا کارت (کارت اعتباری و نقدی) با ارزهای معتبر مانند پوند انگلیس، دلار، یورو و لیر ترکیه.

امکان خرید اقساطی و وام بانکی

با راه اندازی کسب و کار به قبرس شمالی مهاجرت کنید

دولت قبرس شمالی سیاست خود را بر اساس جذب سرمایه خارجی استوار می کند. پشتیبانی بسیار خوبی از کارآفرینان دارد، دریافت مجوز کسب و کار و ارائه وام های بلندمدت با نرخ بهره بسیار پایین را آسان می کند و سرمایه گذاران زیادی را از سراسر جهان برای راه اندازی کسب و کار جذب می کند. قبرس شمالی

قبرس شمالی کشوری با جمعیت کم و پتانسیل بسیار بالا است. تعداد دانشجویان خارجی در قبرس سه برابر شده است. و طبق پیش بینی ها سالانه بیش از 10 میلیون گردشگر از این کشور بازدید می کنند. بنابراین مشاغلی که پاسخگوی نیاز دانشجویان و گردشگران باشد می تواند بازار کار خوبی داشته باشد.

علاوه بر این دو صنعت، هر شغل مرتبط با بازار ساختمان، بازار بسیار مناسبی برای رشد و توسعه دارد. بسیاری از سرمایه گذاران به بازار املاک و مستغلات قبرس شمالی روی آورده اند و ساخت و ساز در این کشور با سرعت و مقیاس بسیار سریع انجام می شود.

اگر بخواهیم سرفصل هایی در مورد کسب و کارهای آینده دار ذکر کنیم، باید بگوییم:

کافه یا رستوران

کپی و کارهای فنی مرتبط با امور دانشجویی

تعمیر گوشی موبایل

سالن آرایش

عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای

Architektastov

مهندسی عمران

ساخت کابینت و لوازم چوبی

تولید سنگ ساختمانی

طراحی و بازاریابی

چه کسانی می توانند با ثبت شرکت در قبرس اقامت کنند؟

حمایت دولت از سرمایه گذاران حتی در بخش مسکن نیز موثر است. صاحبان مشاغل در ابتدا ویزای تجاری 2 ساله برای همه دسته ها دریافت می کنند (شهروندی برای همه انواع اقامت یکسان است). صاحبان مشاغل برای دریافت مجوز اقامت نیازی به حمایت مالی ندارند و روند اخذ اقامت سریعتر و آسانتر از سایر انواع اقامت است.

آیا میتوانیم با ثبت شرکت اجازه اقامت دائم بگیریم؟

خیر، پس از گذشت 6 سال و رد شدن بیمه کار در آن مدت، سرمایه گذار می تواند برای اقامت دائم اقدام کند.

مهاجرت به قبرس از طریق تحصیل

دو راه برای دریافت ویزای تحصیلی در قبرس شمالی وجود دارد. روش اول ثبت نام در دانشگاه، روش دوم ثبت نام در دانشگاهی است که دوره های آموزشی کوتاه مدت ارائه می دهد. مانند. مدارسی که دوره های ترکی، انگلیسی، آلمانی یا دوره های کوتاه مدت مانند مدارس فنی، مدارس حرفه ای را ارائه می دهند. دوره های آموزشی شامل مدیریت گردشگری، مدیریت پروژه و مدیریت بازرگانی است.

دانش آموزان نیازی به حمایت مالی ندارند، اما همسالان بالای 18 سال باید از دولت حمایت مالی کنند. (اکنون 25000 دلار به بالا)

دانشجویان و زیردستان می توانند از کلیه تسهیلات دولتی رایگان و افتتاح حساب بانکی استفاده کنند.

اخذ تابعیت قبرس از طریق پیشنهاد شغلی

به طور کلی، ویزای پیشنهاد کار در اداره مهاجرت قبرس شمالی رایج نیست. با این حال، کارفرمایان این حق را دارند که در صورت تمایل به وارد کردن آنها به کسب و کار خود در قبرس، یک دعوت نامه استخدامی برای یک متخصص خارج از جزیره ارسال کنند. در این صورت کارفرما در قبال کارمند مسئول است و در صورت ارتکاب جرم، کارفرما مسئول است.

همچنین کارفرما موظف است مبلغی را در بانک به نام کارمند (حدود 600 یورو) مسدود کند تا در صورت عدم پرداخت مبلغ ویزای کاری وی از واریز هزینه در بانک حذف شود.

کارفرما موظف است علاوه بر پرداخت حق بیمه ماهانه کارمند حداقل مبلغی را که اداره کار به عنوان درآمد تعیین می کند به کارمند پرداخت کند. در حال حاضر هزینه بیمه برای کارمند غیر قبرسی حدود 3000 لیر ترکیه و حقوق پایه حدود 18000 لیر است.

هر کسی که ویزای کار به عنوان کارگر داشته باشد می تواند پس از شش سال کار در قبرس شمالی برای اقامت دائم درخواست دهد.

زندگی و مهاجرت مالی به قبرس

اخذ ویزای یک ساله از طریق فاینانس و اجاره خانه نوعی ویزای موقت است. این نوع ویزا ممکن است باطل شود. در حال حاضر امکان دریافت ویزای یک ساله با پول نقد وجود دارد. میزان بودجه باید بیش از 25 هزار دلار باشد. در حال حاضر تمامی بانک هایی از هر کجای دنیا که ثابت کنند متقاضی حداقل این مبلغ را در حساب خود دارد، توسط پلیس مهاجرت پذیرفته می شوند. اما با توجه به تجربه، بهتر است در یکی از بانک های قبرس حساب باز کنید و از این بانک ها مجوز مالی بگیرید.

مبلغ مورد نیاز برای هر نوع اقامت در بانک مسدود نمی باشد و پس از دریافت نامه مربوطه قابل برداشت می باشد.

هرکسی که منابع مالی داشته باشد می تواند برای گروه خود برای ویزای یک ساله اقدام کند و برای گروه ها مبلغ اضافی لازم نیست. (تجارت در همه انواع اقامتگاه یکسان است).

تمامی افرادی که از این طریق اجازه اقامت دریافت می کنند مانند سایر انواع اقامت از مزایای دولتی رایگان برخوردار می شوند.

دلیل اینکه قبرس شمالی مانند سایر کشورها سرمایه جمع آوری نکرده است از نظر مالی و فروش ضعیف است، تابعیت برای مهاجران حفظ ثبات این کشور است. قبرس شمالی کشوری امن است بر خلاف قبرس جنوبی که پاسپورت خود را پس از بررسی حداقل 5 ساله با هزینه می فروشد و در مرحله اول راه را برای اخذ اقامت دائم و در مرحله بعد پاسپورت هموار می کند.

ارسال دیدگاه
کد امنیتی رفرش
بلوک پایین
بلوک چپ
ورود به سایت
رمز عبور را فراموش کردم ؟
عضویت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آخرین مطالب ارسالی سایت
مطالب محبوب
مطالب تصادفی
بلوک چپ
تبلیغات متنی
محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
YOUR ADS
تبلیغات متنی
محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
YOUR ADS
تبلیغات متنی
محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
YOUR ADS