صفحه اصلی نقشه سایت خوراک
تبلیغات
تبلیغات شما
محصول پرفروش فروشگاه
Title
عنوان محصول
قیمت : ...
خرید پستی
توضیحات محصول
برای ویرایش این بلوک به قسمت تنظیمات بلوک های دلخواه > بلوک فروشگاه شماره 1 مراجعه کنید.
تبلیغات شما
تبلیغات شما
منظور از سرخطی زدن چیست و ابزار های آن کدام است؟تایمر آبیاریآهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام «دمش گرم هرکی مونده پای عشقش»کنترلر آبیاری شکارچی آهنگ قدیمی حمید عسکری به نام «تقاص»کاخ سفید خواستار همکاری با روسیه درباره ایران شدده فرمان دهکده جهانی دبیشیک ترین کنسول آینه و میز تلویزیون را به شما معرفی می کنیمChangan CS55 Plus کامل مشخصات / ویژگی ها، تصاویر، قیمتمقدمه ای بر کتاب های انگلیسی سطح پایه
بلوک راست
آمار
● آمار مطالب کل مطالب : 77 کل نظرات : 0 ● آمار کاربران افراد آنلاین : 2 تعداد اعضا : 0 ● آمار بازدید بازدید امروز : 56 بازدید دیروز : 195 بازدید کننده ارمزو : 15 بازدید کننده دیروز : 34 گوگل امروز : 7 گوگل دیروز : 0 بازدید هفته : 777 بازدید ماه : 428 بازدید سال : 26,559 بازدید کلی : 67,778 ● اطلاعات شما آی پی : 3.22.100.180 مروگر : Safari 5.1 سیستم عامل :
آرشیو
لینک های دوستان

Image
قیمت
خرید پستی

برای ویرایش این بلوک به قسمت تنظیمات بلوک های دلخواه > بلوک فروشگاه شماره 2 مراجعه فرمایید.

بلوک وسط

تایمر آبیاری

خبرنگار پارسی
11:59
بازدید : 109

فصل آبیاری چیست؟

تایمر آبیاری وسیله ای است که گل ها، گیاهان و باغ ها را برای مدت زمانی که شما مشخص می کنید آبیاری می کند. این بدان معناست که شما می توانید تعیین کنید که هر روز چند بار و چند دقیقه به یک گل یا گیاه آبیاری کنید. به همین دلیل می توان یک رژیم آبیاری منظم داشت تا گل ها با مشکل کم آبی مواجه نشوند. هر تایمر آبیاری می تواند آب را به چندین گلدان یا چندین منطقه در باغ شما برساند و نیازی به خرید چندین تایمر نیست. یک تایمر با یک دستگاه متصل می تواند نیازهای شما را برآورده کند.

تایمر آبیاری خانگی نیز باعث صرفه جویی در مصرف آب می شود. هزینه های مصرف آب بالا بوده و قیمت آب خانگی در سال های اخیر افزایش یافته است. آبیاری دستی منجر به هدر رفت آب می شود، زیرا تعیین میزان دقیق آب برای هر گل و گیاه با دست مشکل است که مصرف آب زیادی را به دنبال دارد. تایمر آبیاری قطره ای به راحتی مدت و مقدار آب مصرفی برای هر گل و گیاه را تعیین می کند. آب از سطح قطره قطره به گیاه می رسد و حتی یک قطره هم هدر نمی رود. اکنون کل کشور و حتی کل دنیا با کمبود آب مواجه است. استفاده از آبیاری خودکار می تواند راه حل خوبی برای بخش کشاورزی باشد. به خصوص که بیشتر آب مصرفی در کشاورزی و باغداری است، آبیاری غیر اصولی این حجم را افزایش داده است.

مدل های فصلی و مدیران آب

تایمر آبیاری بسته به نوع تامین آب دارای 3 دسته می باشد.

Reservoir Only: این نوع تایمر به یک مخزن فشار ثابت متصل می شود. این مخزن معمولا بیش از 30 لیتر آب را در خود جای می دهد و فقط برای آبیاری گلدان در زمان خشکسالی استفاده می شود. یا زمانی که دسترسی به شیر آب وجود ندارد.

اتصال به شیر آب: این تایمر آبیاری را می توان به شیر آب متصل کرد و فشار آب را با توجه به نیاز آب افزایش و کاهش داد. در این حالت بدون پر کردن مخزن و تنها با اتصال تایمر به شیر آب تایمر مورد نظر کار می کند.

با امکان اتصال به مخزن و تپ: این نوع تایمر دارای دو فرمت ورودی می باشد. ترکیبی از مخزن و شیر برقی است. برای مواقعی که احتمال قطعی آب وجود دارد می توان از ظرفیت مخزن برای آبیاری گلدان ها استفاده کرد.

تایمر با مخزن مناسب برای گلدان های داخل خانه مناسب است و برای آبیاری باغ حتما به پمپ یا مخزن بزرگ نیاز خواهید داشت.

بسته به نوع سیستم کنترل، دو نوع مقیاس زمانی آبیاری خانگی وجود دارد:

تایمر هوشمند آبیاری: این نوع تایمر دارای سیستم کنترلی بسیار پیشرفته می باشد. این بدان معناست که خود تایمر دارای یک سیستم هوشمند است که با توجه به میزان تابش خورشید، دمای هوا و رطوبت خاک، زمان مناسب برای آبیاری را تعیین می کند. سنسورهای حرفه ای دارد و برای آبیاری مناطق بزرگ ایده آل است.

تایمر آبیاری خودکار: تایمر رایجی که توسط مردم و گلخانه ها استفاده می شود، مدل اتوماتیکی است که شما در نظر دارید. شما می توانید تصمیم بگیرید که چه زمانی و چقدر سخت خواهد بود. تایمرهای آبیاری مداری و تایمرهای آبیاری آکوا از جمله مدل های اتوماتیک محبوب هستند.

دو دسته دیگر برای تایمرها در نظر گرفته شده است:

تایمر دیجیتال: نمایشگر دیجیتالی وجود دارد که ساعت و برنامه مورد نظر شما را نشان می دهد. تعداد دفعات آبیاری از آخرین تنظیم برنامه و همچنین اطلاعات مربوط به میزان آب مصرفی و مواردی از این قبیل روی صفحه نمایش داده می شود. زمان آبیاری مداری عددی است.

تایمر آنالوگ: این تایمر نمایشگر ندارد و تعداد دفعات و مدت آبیاری را با پیچ و ولوم مشخص می کنید. تایمر آبیاری آکوا از نوع آنالوگ می باشد.

فیلتر ورودی یا خط اول تایمر آبیاری قطره ای چیست؟

گاهی اوقات یک فیلتر روی رابط دستگاه وجود دارد. این فیلتر پارامترهای ورودی را در طول زمان ثبت می کند. به خصوص اگر از مخزن یا بطری آب برای استفاده از آب استفاده می کنید، ممکن است ذرات ریز و ماسه در آب وجود داشته باشد و وارد زمان شود. خط اول صفحه فقط به آب اجازه ورود و خروج از سیستم را می دهد. این فیلتر فشار آب را نیز کاهش می دهد. پس باید مراقب چیدمان آب باشید و بیشتر به وزن فکر کنید.

مطالعه از رفرنس: https://abniro.com/hose-faucet-timers/

ارسال دیدگاه
کد امنیتی رفرش
بلوک پایین
بلوک چپ
ورود به سایت
رمز عبور را فراموش کردم ؟
عضویت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آخرین مطالب ارسالی سایت
مطالب محبوب
مطالب تصادفی
بلوک چپ
تبلیغات متنی
محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
YOUR ADS
تبلیغات متنی
محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
YOUR ADS
تبلیغات متنی
محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
YOUR ADS