صفحه اصلی نقشه سایت خوراک
تبلیغات
تبلیغات شما
محصول پرفروش فروشگاه
Title
عنوان محصول
قیمت : ...
خرید پستی
توضیحات محصول
برای ویرایش این بلوک به قسمت تنظیمات بلوک های دلخواه > بلوک فروشگاه شماره 1 مراجعه کنید.
تبلیغات شما
تبلیغات شما
 آهنگ جدید میلاد راستاد به نام «به والله خیلی میخوامت جات رو چشامه»ایمپلنت دندان چیست؟تایمر آبیاریویژگی های نرم افزار CRMاوتیسم چیست؟ چه علائمی دارد و چگونه درمان می‌شود؟سئوی فنی چیست؟بهترین سایت خرید مواد شیمیایی صنعتیکنترلر آبیاری شکارچیتأثیر روانشناسی تکنولوژی بر رفتار انسانافزایش مبتلایان سرپایی کرونا در استان تهران
بلوک راست
آمار
● آمار مطالب کل مطالب : 83 کل نظرات : 0 ● آمار کاربران افراد آنلاین : 2 تعداد اعضا : 0 ● آمار بازدید بازدید امروز : 35 بازدید دیروز : 65 بازدید کننده ارمزو : 12 بازدید کننده دیروز : 31 گوگل امروز : 16 گوگل دیروز : 0 بازدید هفته : 464 بازدید ماه : 3,064 بازدید سال : 29,195 بازدید کلی : 70,414 ● اطلاعات شما آی پی : 3.22.77.117 مروگر : Safari 5.1 سیستم عامل :
آرشیو
لینک های دوستان

Image
قیمت
خرید پستی

برای ویرایش این بلوک به قسمت تنظیمات بلوک های دلخواه > بلوک فروشگاه شماره 2 مراجعه فرمایید.

بلوک وسط

سئوی فنی چیست؟

خبرنگار پارسی
11:08
بازدید : 66


سئو فنی چیست؟ یکی از مواردی که برای افزایش رتبه وب سایت خود باید رعایت کنید سئو داخلی یا به عبارتی سئو است. من محمد سلحشوری هستم.

فناوری سوتو

سئوی فنی به معنای یافتن و اصلاح مشکلات فنی داخلی وب سایت شماست که برای جذب بازدیدکننده و افزایش رتبه وب سایت به آن نیاز دارید.سئوی فنی در کنار سئوی فنی نیازمند فعالیت های زیر است: تولید محتوا، استفاده از تگ های کنترلی، حضور تگ های کاربردی و HTML، افزایش سرعت بارگذاری وب سایت، تگ های متعارف، متا تگ ها، SSL، نقشه سایت و موارد دیگر. در ادامه این مقاله، من می خواهم جنبه های کلیدی سئو فنی را پوشش دهم. .

اهمیت فناوری سئو

تکنیک های سئو یکی از موارد بسیار مهمی است که موتورهای جستجو برای راحتی مخاطبان خود در هروبسایت تحلیل می کنند.بنابراین تکنیک های سئو یا تکنیک های سئو برای موتورهای جستجو بسیار مهم است و می توان گفت با دنبال کردن آن به راحتی می توانید به وب سایت خود کمک کنید. برای رتبه بندی و جذب بازدید کننده

همانطور که در بسیاری از مقالات ذکر شد، برای انجام سئوی فنی در مراحل بعدی، باید اصولی را از ابتدای طراحی سایت رعایت کرد. با سئو فنی می توانید رتبه های بهتری کسب کنید.

تولید محتوا

یکی از مهم ترین مواردی که می تواند در جذب بازدید و تبلیغ کلمات کلیدی شما موثر باشد، تولید محتوا بر اساس قوانین موتور جستجو است. این فیلد بستری امن برای استفاده و تبلیغ کلمات کلیدی شماست که مورد توجه موتورهای جستجو قرار می گیرند. هنگام ایجاد و پیروی از اصول محتوای محتوا، اصول مهمی مانند استفاده از تگ ها و برچسب های عنوان و پیوندهای داخلی وجود دارد. مهم ترین موارد، برچسب ها و لینک های داخلی برای محتوا و خزیدن (خزیدن توسط روبات های موتورهای جستجو) است. بسیار مهم و مهم است.

سرفصل ها

تگ های سرفصل به 6 دسته تقسیم می شوند که از 1 تا 6 به صورت زیر شماره گذاری می شوند: H1 H2 H3 H4 H5 H6 و استفاده از آنها به هر محتوایی بستگی دارد به جز H1 که معمولا در عنوان استفاده می شود. جمله بندی متفاوت است، اما اگر برخی از اصول هدر را دنبال کنید، محتوای شما عالی خواهد بود و به UX کمک زیادی می کند، هر چه محتوا بهتر باشد، مخاطب بهتر محتوا را درک می کند و خوانایی بهتر برای موتورهای جستجوگر، اکنون سوال این است که چگونه از این تگ ها و میزان استفاده استفاده کنید.

استفاده از تگ های هدر

اگر تولیدکننده یا نویسنده محتوا هستید، می‌دانید که در کجا از سرفصل‌ها در محتوا استفاده می‌شود و باید بدانید که اگر از تگ H3 استفاده می‌کنید، ابتدا باید از تگ H2 استفاده می‌کردید.

تگ H2 عناوین اصلی متن را تعریف می کند و تگ های H3 تا H6 نیز به عنوان زیر عنوان و زیرنویس استفاده می شوند.

در مقاله روبریک چیست توضیحاتی داده ام که با خواندن آنها می توان شک و تردید شما را برطرف کرد.

HTML چیست و چه کاربردهایی دارد؟

HTML یک زبان نشانه گذاری جهانی است که به طور گسترده در دنیای طراحی وب استفاده می شود. یکی از مواردی که موتورهای جستجو به وب سایت شما پیوند می دهند، این زبان نشانه گذاری است که با زبان مدیریت محتوای وب سایت شما و وجه اشتراک همه زبان های برنامه نویسی وب HTML متفاوت است. برنامه نیز در همه وب سایت ها استفاده می شود. و به ویژه در صفحات برای چیدمان اولیه و ارتباط محتوای صفحه با مرورگرهای موتورهای جستجو مفید است.

جالب است بدانید که محتوای وب سایت ها برای موتورهای جستجو با زبان HTML قابل دسترسی است و موتورهای جستجو همان نمادها را از وب سایت ما می خوانند و می بینند.

چند معنایی و html

تگ های HTML نمادهایی هستند که باید در صفحات داخلی به آنها نگاه کنیم. این تگ ها شامل همان سرفصل ها، تگ های تعریف لینک هستند که موتورهای جستجو صفحات شما را با توجه به تعریفشان ایندکس می کنند. برچسب ها عبارتند از: مقالات از وب سایت ما

علامت واکسن

یکی از علائم و بنرهای معروفی که در سایت ها و خدمات خرید به طور خاص استفاده می شود، تگ Canonical است. این تگ یکی از تگ های HTML است که می توان از آن برای جلوگیری از محتوای تکراری استفاده کرد. این برند اغلب در فروشگاه های آنلاین استفاده می شود. برای تعدادی از محصولات باید محصولات خاصی را تعریف کنید، اما از همان محتوا استفاده کنید، این برچسب را در قسمت HEAD محتوای خود قرار دهید.



برچسب های متا

متا تگ ها یکی از مهم ترین موارد در بهینه سازی سئو داخلی هستند. متا تگ ها عناصری هستند که در هدر فایل های HTML گنجانده شده اند و وظیفه ارائه اطلاعات به موتورهای جستجو و کاربران در مورد محتوای وب سایت شما را بر عهده دارند. برچسب‌های دسته، کلمات کلیدی هستند که به ارتقای کلمات کلیدی شما در نتایج جستجو کمک می‌کنند و به سرعت نرخ کلیک (CTR) وب سایت شما را افزایش می‌دهند. متا تگ های زیادی وجود دارد که در این مقاله به دو مورد اصلی اشاره می کنم.

توضیحات متا

این متا در دسته متا تگ ها قرار می گیرد که وظیفه دارد برخی از توضیحات شما را در نتایج جستجو به کاربر نشان دهد. اکنون با به روز رسانی قوانین (الگوریتم) موتورهای جستجو و هوشمندی آنها در زبان های مختلف، این روش منسوخ شده است و برای نتیجه بهتر باید کلمه مورد نظر را در متن توضیحی وارد کرده و در توضیحات در وردپرس استفاده کنید. . وب سایت ها برای تعیین می توانید از افزونه هایی مانند Seo Yoast استفاده کنید.

متاتگ های عنوان

یکی از متا تگ هایی که همه ما با آن آشنا هستیم تگ عنوان یا متا تگ عنوان است. این دسته بندی متا تگ ها در عنوان محتوا و با تگ H1 در عنوان قرار می گیرند، اما طول آن بسیار مهم است و نمی تواند باشد. باید کلمات طولانی و طولانی را انتخاب کنید جای زیادی دارد و پیشنهاد می کنم از متا تگ توضیحات استفاده کنید تا بتوانید از کلمات کلیدی بیشتری استفاده کنید.

پیشنهاد می کنم هنگام انتخاب عنوان محتوا برای این سایت، این مقاله را در مورد هشت نکته کلیدی مطالعه کنید.

سرعت بارگذاری سایتی

یکی از عوامل مهمی که هم بینندگان و هم موتورهای جستجو به آن حساس هستند، سرعت بارگذاری اولیه وب سایت شما است. این فاکتور در آخرین فاکتورهای سنجش فنی سئو بسیار مهم است. سرعت بارگذاری صفحه شما به چیزهای زیادی بستگی دارد. که در ادامه توضیح خواهم داد.

بهبود سرعت بارگذاری وب سایت

همانطور که گفته شد، یک عامل مهم برای بازدیدکنندگان و موتورهای جستجوگر سرعت بارگذاری وب سایت شما است. هرچه سرعت کمتر باشد سئو سایت شما بهتر است. این عامل به بسیاری از چیزهای اساسی در وب سایت شما بستگی دارد، مانند: تصاویر، کدها. , اسکریپت ها ... هر یک از این عناصر را می توان توسط ابزارهای مختلفی مورد هدف قرار داد که یکی از محبوب ترین آنها GTMETRIX است.

نقشه سایت

کارت چیست؟

نقشه سایت یا نقشه سایت اطلاعاتی در مورد سایت شما در ریشه میزبان شما است که به موتورهای جستجو کمک می کند محتوای سایت شما را بهتر درک کنند. به شما اشاره دارد. این فایل حاوی اطلاعات مهمی مانند لینک ها، به روز رسانی های اخیر سایت شما، آدرس های داخلی سایت برای خزنده ها و غیره است. برای هر وب سایتی ضروری است که این فایل (سایت مپ) را در ریشه میزبان خود داشته باشد. و دایرکتوری آن را به کنسول یاب ارائه دهید.

Satificeti I SSL

ssl یا Secure Sockets Layers، همانطور که از نام آن پیداست، یک لایه حفاظت از داده است که برای بازدیدکنندگان وب سایت شما که قرار است اطلاعات حساسی را در اختیار شما قرار دهند، مهم است. این گواهی به کاربران کمک می کند به وب سایت شما اعتماد کنند. این به موتورهای جستجو امتیاز ویژه ای برای وب سایت شما می دهد.

در این مقاله عناصر تکنیک های سئو و اندازه آنها را برای شما توضیح داده ام، بسیاری از موارد ذکر شده در این مقاله قطعا به شما در توسعه و بهبود وب سایت و کسب رتبه بهتر کمک می کند، اما باید بیشتر آنها را بدانید. نیازهای پروژه خاص ممکن است توسط کارشناسان سئو بهتر انجام شود. در صورت تمایل می توانید با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما برای رفع برخی از مشکلات وب سایت خود بهره مند شوید.

در صورت نیاز می توانید سوالات و نگرانی های خود را با استفاده از فرم زیر و یا در قسمت «تماس با ما» با ما در میان بگذارید و از رایگان ترین مشاوره مجموعه سئوتون بهره مند شوید.

ادامه پست: https://blogten.ir/what-technical-seo/

ارسال دیدگاه
کد امنیتی رفرش
بلوک پایین
بلوک چپ
ورود به سایت
رمز عبور را فراموش کردم ؟
عضویت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آخرین مطالب ارسالی سایت
مطالب محبوب
مطالب تصادفی
بلوک چپ
تبلیغات متنی
محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
YOUR ADS
تبلیغات متنی
محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
YOUR ADS
تبلیغات متنی
محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
YOUR ADS