صفحه اصلی نقشه سایت خوراک
تبلیغات
تبلیغات شما
محصول پرفروش فروشگاه
Title
عنوان محصول
قیمت : ...
خرید پستی
توضیحات محصول
برای ویرایش این بلوک به قسمت تنظیمات بلوک های دلخواه > بلوک فروشگاه شماره 1 مراجعه کنید.
تبلیغات شما
تبلیغات شما
چگونه دهکده جهانی دبی را بهتر از هر کس دیگری آموزش دهیمکرم پودر بهتر است یا پنکیک؟ آهنگ مازیار فلاحی به نام عکس یادگاریآموزش کراتینه مو در ایران صورتتأثیر روانشناسی تکنولوژی بر رفتار انساندریافت بهترین نرم افزار برای افزایش قدرت روستای فیلبند شماورق فولادی 304 چیست؟ ریمیکس جدید رضا بهرام به نام «ریمیکس لطف»شیک ترین کنسول آینه و میز تلویزیون را به شما معرفی می کنیممنظور از سرخطی زدن چیست و ابزار های آن کدام است؟
بلوک راست
آمار
● آمار مطالب کل مطالب : 83 کل نظرات : 0 ● آمار کاربران افراد آنلاین : 3 تعداد اعضا : 0 ● آمار بازدید بازدید امروز : 33 بازدید دیروز : 163 بازدید کننده ارمزو : 15 بازدید کننده دیروز : 42 گوگل امروز : 0 گوگل دیروز : 10 بازدید هفته : 397 بازدید ماه : 2,997 بازدید سال : 29,128 بازدید کلی : 70,347 ● اطلاعات شما آی پی : 3.17.165.168 مروگر : Safari 5.1 سیستم عامل :
آرشیو
لینک های دوستان

Image
قیمت
خرید پستی

برای ویرایش این بلوک به قسمت تنظیمات بلوک های دلخواه > بلوک فروشگاه شماره 2 مراجعه فرمایید.

بلوک وسط

مشاور آزمون

خبرنگار پارسی
10:16
بازدید : 125


مشاوره امتحانی به معنای برنامه ریزی و مشاوره همراه با مجموعه ای از اطلاعات در مورد بودجه، روش های امتحانی، استثنائات آزمون و ... است. اکنون برای اینکه دانش آموزان بتوانند تجربه مشاوره رایگان کنکور را کسب کنند، در این مقاله به شما کمک می کنیم تا نکات مشاوره ای بسیار خوب و مهمی را به شما ارائه دهیم. پس با ما همراه باشید

تکنیک های مشاوره ورود

آنچه در مشاوره و برنامه ریزی کنکور بسیار مهم است، نشان دادن مسیری است که متناسب با شرایط و موقعیت شما باشد. پس همین حالا با ما همراه باشید تا بتوانیم گام به گام قبولی در کنکور را برای شما آسان کنیم. نکاتی را که برای شما جمع آوری کرده ایم حتما در یک دفترچه یادداشت کنید.

عوامل حواس پرتی را حذف کنید.

شرط اول مطالعه برای کنکور انتخاب محیطی مناسب و آرام برای مطالعه است. اگر از نظر فیزیکی در مکان نامناسبی هستید، سعی کنید تمام محرک ها و محرک های محیطی را از خود دور کنید و تمام تلاش خود را برای رفع این موانع انجام دهید.

یکی از مواردی که داوطلبان معمولا در مشاوره آزمون عملی به آن اشاره می کنند این است که ما دچار سردرگمی می شویم. یکی از راهبردهایی که برای انجام این کار باید اتخاذ کنید این است که تمام افکاری را که به ذهنتان می‌رسد و مانع از مطالعه می‌شوند، روی یک کاغذ بنویسید و زمان خاصی از روز را به فکر کردن فقط به آن چیزها اختصاص دهید. .

منابع مختلف را برای خود تهیه نکنید و لیست استثناها را برای خود تعریف کنید.

یک واقعیت مهم که بسیاری از دانش آموزان آن را درک نمی کنند و همین موضوع باعث سرخوردگی آنها نیز می شود این است که همه کتاب های کنکور را برای خودشان آماده می کنند تا بتوانند به همه چیز برسند. آنها نمی دانند که فراوانی این مواد آموزشی باعث ایجاد استرس و ناامیدی در دانش آموزان می شود.

توصیه بسیاری از مشاوران کنکور این است که منابع را به درستی آماده کنید و سپس سعی کنید تا حد امکان از منابعی که در اختیار دارید با توجه به تکنیک های دقیق و امتحانی استفاده کنید. در این صورت می توانید مهارت های زیادی کسب کنید و مهارت های دوره ها را ارتقا دهید.

همچنین زمانی که می خواهید برای کنکور شروع به مطالعه کنید و یک طرح اولیه تهیه کنید حتما لیستی از کسانی که در کنکور مردود شده اند طبق آمار منتشر شده تهیه کنید.

نقاط قوت و ضعف خود را کشف کنید.

اگر دانشجو یا داوطلب کنکور هستید و در سال های اخیر موفق به ورود به رشته های دانشگاهی نشده اید، بهتر است مسیری را که زمانی طی کرده اید بررسی کنید و ببینید چه اشتباهی رخ داده است. شما در بخش مورد نظر پذیرفته نمی شوید. شاید یکی از آن دلایل عدم استفاده از مشاور حرفه ای کنکور بود.

یکی از مشکلاتی که برخی از دانشجویان و داوطلبان با آن مواجه هستند، کوتاهی در برخی دروس است. اما فقط روی نقاط ضعف خود تمرکز نکنید و سعی کنید نقاط قوت خود را دست نخورده نگه دارید و برای سال آینده در امتحان از آنها استفاده کنید.

اشتباه را تصحیح کنید.

پس از درک نقاط ضعف و قوت خود در برنامه ای که برای خود تعیین کرده اید، وقت آن است که با نیت درست قدم بردارید. به عنوان مثال، دروسی که بر آنها تسلط کافی ندارید، به آنها زمان بیشتری برای حل مشکلاتشان بدهید.

تکنیک تست را یاد بگیرید.

وقتی صحبت از تکنیک های تست زنی در کنکور می شود، منظورمان فقط خود کنکور نیست، در واقع یکی از کارهای مشاوره، آموزش تکنیک ها برای همه دروس با توجه به سطح و شرایط هر دانش آموز است. اگر در درسی ضعیف هستید، توصیه می کنیم هنگام برنامه ریزی کنکور با تست های ساده تر شروع کنید، زیرا تست های سخت انگیزه شما را از بین می برد. اما به طور کلی اگر می خواهید در هر موضوعی مهارت کسب کنید، بهتر است روی تست های سخت تری تمرکز کنید.

زمان مناسب برای مشاوره ورود

نرخ شهریه کنکور توسط گروه های مورد نظر تعیین می شود، اما به یاد داشته باشید که نه تنها درصد شهریه، بلکه رتبه را نیز باید در نظر بگیرید. بنابراین نباید تمام وقت خود را به مطالعه اختصاص دهید، مثلاً زیست شناسی و سایر علوم برای شما کم اهمیت به نظر می رسد.

فراموش نکنید که مهارت ها و تخصص شما در هر موضوع ممکن است بسته به عوامل فردی متفاوت باشد.

دروس عمومی را بخوانید.

مطمئناً یک مشاور حرفه ای کنکور می داند که دروس تخصصی تاثیر زیادی در نمره و تراز نهایی شما خواهد داشت، اما اگر در دروس عمومی مردود شوید، حداقل 40 درصد موفقیت و قبولی شما تحت تاثیر این موضوع قرار می گیرد.

برای مطالعه دروس عمومی و دروس تخصصی بهتر است در طول روز یکی دو ساعت را به آنها اختصاص دهید تا آنها را مطالعه کنید و در مورد هر یک از مباحث آنها اطلاعات کافی داشته باشید تا در نهایت بتوانید نمره خوبی کسب کنید. پیروزی.

به طور منظم کلیات را بخوانید.

یکی از نکات مهم در تئوری کنکور این است که در دروس عمومی باید در مدیریت خوب دروس پیشرفت را به عنوان هدف اصلی در نظر بگیرید. می توانید یک درس معمولی را به عنوان خاطره سرگرم کننده و دیگر درس های مهم خود در طول روز داشته باشید.

سرعت خود را تنظیم کنید

ضرب المثلی داریم که جاده را باید آهسته و پیوسته طی کرد. شاید برای بسیاری از افراد این جمله بسیار تکراری باشد که در مورد کنکور شنیده اند. اما یکی از بهترین و درست ترین جملاتی است که در برنامه ریزی کنکور استفاده می شود. کنکور یک دوره یک ساله است و بنابراین باید با حفظ تناسب اندام و تعادل در این مورد به هدف خود برسید.

هرگز کیفیت را فدای کمیت نکنید.

اول اینکه سطح کیفی آموزش بسیار مهم است. به همان اندازه که باید درس ها را یاد بگیرید، باید خوب بخوانید تا به آن موفقیت برسید.

یک برنامه هفتگی برای خود تنظیم کنید.

برنامه امتحانی روزانه هفتگی شما می توانید به روش های مختلفی مانند ماهانه و سالانه برنامه ریزی کنید. اما یکی از رایج ترین برنامه ها برنامه هفتگی است. بیچر می‌گوید این برای کسانی که در آزمون‌های آزمایشی شرکت می‌کنند، مهم‌تر است.

شما باید با مهارت های مطالعه هر کلاس آشنا باشید.

مطالعه REDS به تنهایی نمی تواند به شما در قبولی در کنکور سراسری کمک کند. یکی از نکات مهم مشاوره کنکور این است که به شما می گوید برای گرفتن نتیجه عالی باید در سریع ترین زمان ممکن و به بهترین نحو مطالعه کنید.

نتیجه کنکور را با کمک یک مشاور حرفه ای بررسی کنید.

دانش آموزان و متقاضیان ممکن است اهداف متناقضی در رابطه با کنکور داشته باشند و ممکن است بخواهند از یک مشاور حرفه ای در مورد اهداف خود کمک بگیرند. به عنوان مثال اگر هدف یکی از داوطلبان پذیرش در رشته پزشکی است، در این صورت بهتر است مدارک داوطلبان پذیرفته شده در این رشته را با کمک مشاور به دقت بررسی کنید. گذشته. یک سال.

توجه به این نکته مهم، کارنامه مورد نظر در صورتی که بر اساس اهداف شما و رشته و دانشگاه انتخابی شما باشد به شما کمک خواهد کرد.

ضمن این که نقش سهمیه ها را نیز در این امر نباید نادیده گرفت. اگر خودتان نمی توانید این کار را انجام دهید، حتما از یک مشاور پذیرش کمک بگیرید.

کارتو چک کن.

یکی از مهم ترین مواردی که به شما کمک می کند تا به نتایج مطلوب در کنکور سراسری دست یابید این است که بعد از هر آزمون عملکرد خود را مرور کنید. همچنین باید به تعادل و امتیاز خود توجه کنید.

اگر در آزمون های آزمایشی شرکت می کنید، حتما به این نکته توجه کنید که ترازنامه شما می تواند به طور همزمان یک پیش بینی کننده عالی برای رتبه و عملکرد شما در کنکور سراسری باشد.

تکنیک های مختلف برنامه ریزی و مشاوره کنکور

یکی از گلایه‌های دانش‌آموزان و داوطلبان آزمون این است که نمی‌توانند به موقع به آنچه انتظار دارند برسند. در این صورت باید روش برنامه ریزی خود را برای مدت معینی تغییر دهند. نرم افزار همراه زمانی است که زمان و محتوا را با هم تنظیم می کنید. یعنی مثلا برای درس زیست شناسی یک ساعت برای مطالعه نیم ترم اختصاص دهید.

کند خواندن را حذف کنید.

آهسته خواندن فواید زیادی دارد اما معایبی هم دارد. گاهی این آهسته خواندن می تواند شما را از سایر نامزدها عقب بیاندازد. به عنوان مثال شما نمی توانید به برنامه ریزی درسی خود دسترسی داشته باشید و همچنین با بسیاری از درس های آموخته نشده مواجه خواهید شد.

سرعت خواندن را متعادل کنید.

وقتی مشاوران کنکور از مضرات آهسته خواندن صحبت می کنند، به این معنا نیست که باید همه درس ها را سریع تمام کنید. البته ممکن است در برخی دوره ها نیاز باشد که نیم ساعت در یک صفحه وقت بگذارید. بنابراین تندخوانی در همه جا مناسب نیست.

مطالعه مقاله کامل: https://pourdastmalchi.net/

ارسال دیدگاه
کد امنیتی رفرش
بلوک پایین
بلوک چپ
ورود به سایت
رمز عبور را فراموش کردم ؟
عضویت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آخرین مطالب ارسالی سایت
مطالب محبوب
مطالب تصادفی
بلوک چپ
تبلیغات متنی
محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
YOUR ADS
تبلیغات متنی
محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
YOUR ADS
تبلیغات متنی
محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
YOUR ADS