صفحه اصلی نقشه سایت خوراک
تبلیغات
تبلیغات شما
محصول پرفروش فروشگاه
Title
عنوان محصول
قیمت : ...
خرید پستی
توضیحات محصول
برای ویرایش این بلوک به قسمت تنظیمات بلوک های دلخواه > بلوک فروشگاه شماره 1 مراجعه کنید.
تبلیغات شما
تبلیغات شما
تایمر آبیاریمراحل گام به گام رونویسی محتوای فارسیسئوی فنی چیست؟ویژگی های نرم افزار CRMغلامحسین مظلومی درگذشتبهترین هتل های دبی کجا هستند؟رمز و راز غیرقابل توضیح به دیسک کمر خفیف کشف شده استاز تکنیک های کاشت ابرو طبیعی تا درماندریافت بهترین نرم افزار برای افزایش قدرت روستای فیلبند شماسالن زیبایی تامران گوهردشت
بلوک راست
آمار
● آمار مطالب کل مطالب : 87 کل نظرات : 0 ● آمار کاربران افراد آنلاین : 5 تعداد اعضا : 0 ● آمار بازدید بازدید امروز : 67 بازدید دیروز : 59 بازدید کننده ارمزو : 10 بازدید کننده دیروز : 29 گوگل امروز : 0 گوگل دیروز : 0 بازدید هفته : 126 بازدید ماه : 126 بازدید سال : 41,277 بازدید کلی : 82,496 ● اطلاعات شما آی پی : 18.188.30.44 مروگر : Safari 5.1 سیستم عامل :
آرشیو

Image
قیمت
خرید پستی

برای ویرایش این بلوک به قسمت تنظیمات بلوک های دلخواه > بلوک فروشگاه شماره 2 مراجعه فرمایید.

بلوک وسط

پمپ کارواش صنعتی چیست؟

خبرنگار پارسی
19:19
بازدید : 105

گیاهان همانند انسان به آب و غذای مشخصی نیاز دارند و مقدار زیاد و کم آن ها می تواند به گیاهان صدمه وارد کنند به همین دلیل ما با کمک این تایمر می توانیم میزان آب دهی گیاهان را اندازه گیری کنیم. به کیفیت محصول توجه کنید تایمر های مکانیکی تک کاناله قیمت مناسبی دارند و کیفیت آن ها هم مناسب می باشند به همین دلیل شما می توانید از این نمونه خرید کنید. امروزه با توجه به کاهش منابع آب و بالا رفتن جمعیت جهان و پیشرفت فرهنگ مردم در بیشتر نقاط جهان، برنامه ریزی و مدیریت آبیاری جهت کاهش مصرف آب و انرژی، بهبود رشد گیاهان و تولید محصول بیشتر و با کیفیت بهتر اهمیت زیادی پیدا کرده است. یکی از مشکلات اساسی در سیستم های آبیاری قطره ای گرفتگی قطره چکان ها می باشد که در اثر ورود ذرات ریز و درشت شن ، خاکریزه و املاح اتفاق می افتد. منظور از زمان آبیاری میزان زمانی است که سیستم آبیاری روشن می باشد.

صفحات تایمر های جدید به صورت لمسی تولید می شود که معمولا می بایست با یک تنظیم ساده آبیاری را انجام داد. برند اوربیت: اوربیت برند معتبر حوزهی آبیاری است و تمام محصولاتی که تولید میکند مربوط به آبیاری و باغبانی است. فشار کاری حداکثری این محصول به میزان ۳ بار می باشد. یعنی می توانید به آن برنامه بدهید که مثلاً شیر برقی شماره 1 در ساعت x باز و در ساعت y بسته شود. برخلاف نوع آنالوگ که از هر زمانی که تنظیم میکنید برنامه را محاسبه میکند. 2. تایمر آنالوگ: این تایمر صفحه نمایش ندارد و با پیچها و ولومها فرکانس و مدت زمان آبیاری را مشخص میکنید. بسته به اینکه از کدام مدل تایمر استفاده میکنید نکاتی را هم باید در حین استفاده رعایت کنید. اغلب این باتریها لیتیومی هستند در صورتی که دستگاه از این نوع باطری استفاده کند عملکرد بهتری خواهد داشت. یا زمانی که دسترسی به شیر آب وجود ندارد. لیست قیمت یکی از موارد مورد توجه خریداران و مشتریان در هنگام خرید هر نوع محصول و یا دستگاهی به شمار می آید که با توجه به پوئن ها و نکات مثبتی که دارد خریداران را در جهت خریدی با پرستیژ بالا سوق می دهد.

با توجه به اینکه آبیاری به صورت قطرهای انجام میشود باید دفعه اول چک کنید و ببینید کدام مدت زمان برای آبیاری گلدانهای شما مناسبتر است. بنابراین در انتخاب و خرید قطره چکان ها باید دقت و توجه ویژه ای شود. در شیر تایمرهای دیجیتالی به خاطر اینکه آنها دارای برد الکتریکی هستند و از برق یا باتری برای کار کردن استفاده میکنند در مقابل نفوذ آب آسیب پذیر هستند. از این شیر تایمرها برای گیاهان و محصولات کشاورزی که نیازهای مشابهی برای آبیاری دارند یا تنها یک گیاه یا درخت میوه استفاده میشود. شما باید تجهیزات مطمئنی را تهیه کنید که تحت آبیاری های 3 تا 4 بار حتما پاسخ گوی نیاز شما باشند. با یک هزینهی کم میتوانید هزینههای زیادی ناشی از مصرف بیرویهی آب را کاهش دهید و جلو هدر رفتن سرمایهی باارزشی مثل آب را میگیرید. اگر یک یا دو بار عملیات آبیاری را زیر نظر داشته باشید میتوانید یک زمان مناسب و فشار ثابت برای آبیاری تعیین کنید و همیشه مطابق با آن جلو بروید. برس های جلو کباب جلو ، و در بسیاری موارد ، طرفین وسایل نقلیه را تمیز می کنند. بعد از استفاده از موم لهستانی ، معمولاً یک میترا جمع کننده یا برس بالا و در بعضی موارد ، برس های جانبی یا برس های اطراف بسته بندی می شوند.

تایمر دیجیتالی آبیاری ساخت کشور تایوان یا چین است و از تایمرهای تک خروجی است. اما تایمر آبیاری خانگی مشکل شما را حل کرده است. تکنولوژی بالا، فرایند ساخت اتوماتیک پیشرفته، کیفیت استاندارد و استثنایی، تحقیق و توسعه ی سیستماتک، طراحی و همه ی این موارد در هماهنگی با یکدیگر کمک کرده اند تا پمپ های اینترپمپ به عنوان یک شاهکار در سطح جهان شناخته شود. این مدل پمپ فشار بالایی تولید می کند. این تایمر نیازی به کابل کشی های اضافی ندارد زیرا انرژی مورد نیاز خود را تنها از طریق دو غدد باطری قلمی تأمین می کند. بسته بندی ها به طور معمول با جهت حرکت وسیله نقلیه می چرخند. به طور کلی دمای ورودی نباید بیشتر از ۴۰ درجه و کمتر از صفر باشد. به صورت اتومات روشن و خاموش میشود و آبیاری را به شکلی پایدار و سازگار با گیاه و سر وقت انجام میدهد تا سلامت گیاه شما تضمین شود. این دستگاه برنامه ریزی هدفمندی را انجام داد. 

پمپ کارواش صنعتی چیست؟

ارسال دیدگاه
کد امنیتی رفرش
بلوک پایین
بلوک چپ
ورود به سایت
رمز عبور را فراموش کردم ؟
عضویت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آخرین مطالب ارسالی سایت
مطالب محبوب
مطالب تصادفی
بلوک چپ
تبلیغات متنی
محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
YOUR ADS
تبلیغات متنی
محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
YOUR ADS
تبلیغات متنی
محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
YOUR ADS