صفحه اصلی نقشه سایت خوراک
تبلیغات
تبلیغات شما
محصول پرفروش فروشگاه
Title
عنوان محصول
قیمت : ...
خرید پستی
توضیحات محصول
برای ویرایش این بلوک به قسمت تنظیمات بلوک های دلخواه > بلوک فروشگاه شماره 1 مراجعه کنید.
تبلیغات شما
تبلیغات شما
تأثیر روانشناسی تکنولوژی بر رفتار انسان علائم و عوارض کمبود اکسیژن خون در بدن و درمان آنبهترین هتل های دبی کجا هستند؟هتل‌های بنیاد مستضعفان برای حمایت از مدافعان سلامت به‌خط می‌شوندمعرفی انواع کارتریج در پرینترهاسفر وزیر صمت به قم و دیدار با مراجع عظام تقلیددریافت بهترین نرم افزار برای افزایش قدرت روستای فیلبند شماویژگی های نرم افزار CRMافزایش مبتلایان سرپایی کرونا در استان تهران ریمیکس جدید رضا بهرام به نام «ریمیکس لطف»
بلوک راست
آمار
● آمار مطالب کل مطالب : 87 کل نظرات : 0 ● آمار کاربران افراد آنلاین : 2 تعداد اعضا : 0 ● آمار بازدید بازدید امروز : 64 بازدید دیروز : 59 بازدید کننده ارمزو : 7 بازدید کننده دیروز : 29 گوگل امروز : 0 گوگل دیروز : 0 بازدید هفته : 123 بازدید ماه : 123 بازدید سال : 41,274 بازدید کلی : 82,493 ● اطلاعات شما آی پی : 3.145.107.244 مروگر : Safari 5.1 سیستم عامل :
آرشیو

Image
قیمت
خرید پستی

برای ویرایش این بلوک به قسمت تنظیمات بلوک های دلخواه > بلوک فروشگاه شماره 2 مراجعه فرمایید.

بلوک وسط

فوتون درمانی چیست؟ (تکنیک های آموزشی، مزایا و عوارض)

خبرنگار پارسی
11:25
بازدید : 155

فوتون درمانی فوتون درمانی
یکی از مهم ترین وسایلی که در سال های اخیر وارد عرصه پوست و زیبایی انسان شده است دستگاه های فتوتراپی است. دستگاه ها و درمان های مختلف باعث می شد ظاهر افراد بهتر از گذشته تغییر کند و احساس خوشایندی در افراد ایجاد کند. یکی از بهترین و محبوب ترین روش های زیباسازی پوست انسان بدون شک فوتون درمانی است. در این مقاله سعی کردم شما را با فتوتراپی بیشتر آشنا کنم و اینکه چه تاثیری بر زیبایی صورت و بدن شما دارد. در آینده با من بمان.
نمایش فوتون درمانی
فوتون درمانی چیست؟
فوتون تراپی یا ال ای دی تراپی یا به عنوان نور درمانی نیز شناخته می شود راهی عالی برای درمان مشکلات پوست و مو است. این روش درمانی که اولین بار توسط متخصصان آمریکایی ابداع شد، امروزه در کشورهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. برای جوانسازی و زیبایی پوست صورت و تقویت عضلات قسمت های مختلف بدن می توانید از صورت یا فوتون تراپی استفاده کنید. این یک روش درمانی عالی است که باعث جوانسازی پوست و بهبود بافت پوست می شود. این روش که روشی غیر تهاجمی و بدون درد است برای مراقبت از پوست استفاده می شود.
فوتون درمانی چگونه کار می کند
یکی از دلایل اصلی شادابی پوست کلاژن است که از ایجاد چین و چروک پوست جلوگیری می کند. با افزایش سن، تولید کلاژن در پوست صورت و بدن کند می شود و چین و چروک ها افزایش می یابد. فوتون درمانی باعث تولید کلاژن و الاستین در پوست می شود.
همچنین بخوانید : آموزش آرایشگری در بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران
در واقع نور در این فرآیند باعث می شود تا کلاژن بیشتری در پوست ایجاد شود و با دیودهای ساطع کننده نور و امواج ضعیفی که می توانند به اعماق پوست برسند. این امواج باعث واکنش های متفاوتی در پوست شده و توانایی از دست رفته برای بازسازی کلاژن را باز می گرداند. پوست را جوان می کند، علائم پیری را از بین می برد و زخم ها و آکنه ها را سریع التیام می بخشد.
فوتون تراپی از امواج آبی و قرمز استفاده می کند و هر یک از این دو نور اثرات درمانی متفاوتی ایجاد می کند و نواحی خاصی از پوست را تحت تاثیر قرار می دهد. استفاده از این چراغ ها باید طبق نظر پزشک انجام شود. هنگامی که برای فوتون تراپی به متخصص پوست مراجعه می کنید، متخصص با توجه به نیاز پوست شما از این دو منبع نور استفاده می کند.
اگر درمان پوستی انجام داده اید و از کرم ها و روغن های مختلف استفاده کرده اید اما هیچ کدام تاثیر زیادی روی پوست شما نداشته است. بدون شک این درمان تاثیر زیادی روی پوست شما خواهد داشت و البته بدون تایید پزشک این کار را انجام ندهید.
مشاوره با پزشکان به دو دلیل مهم است.
جلسات درمانی این روش باید به صورت متوالی انجام شود و دوره درمان تکمیل شود. به همین دلیل است که درمان آن گران است و باید نتیجه قطعی یا حداقل احتمال بالای نتیجه آن را تضمین کند.
همچنین اگر داروهای خاصی مصرف می کنید، مشکل زمینه ای مانند بیماری پوستی فعال دارید، این درمان می تواند برای آنها خطرناک باشد. برای اطمینان از کم خطر بودن این روش باید نظر پزشک خود را دریافت کنید.
خطرات درمان چیست؟
این یکی از روش های کاملاً ایمن مراقبت از پوست است که از LED استفاده می کند. LED آن بدون اشعه ماوراء بنفش و برای استفاده منظم کاملاً ایمن است و عملکرد لامپ آن آن را به یکی از بهترین انتخاب ها برای چشمان شما تبدیل می کند.
همچنین بخوانید : آب درمانی چیست؟ (مزایا، مزایا و هزینه های آب درمانی)
نور درمانی با استفاده از چراغ های ال ای دی قطعا در مقایسه با سایر روش های درمانی عوارض زیادی ندارد و باعث سوختگی نخواهد شد. شما این قابلیت را خواهید داشت که از آن برای افرادی با انواع پوست استفاده کنید. نتایج این روش بسیار کم بوده و باعث قرمزی و بثورات پوستی خشک می شود. اگر این علائم را دارید، باید به پزشک مراجعه کنید.
فوتون درمانی چه کاربردهایی دارد؟
فوتون تراپی را می توان در هر قسمتی از بدن استفاده کرد و محدودیتی در این مورد وجود ندارد و پوست صورت یکی از مهم ترین قسمت های بدن است که بیش از هر قسمت دیگری در معرض و آسیب قرار می گیرد. این روش تاثیر زیادی روی صورت دارد و می توانید آن را روی گردن نیز انجام دهید و از نور درمانی LED برای درمان مشکلاتی مانند تیرگی پوست، اگزما، پیری زودرس، آفتاب سوختگی، درماتیت و آکنه استفاده کنید.
درمان چقدر طول میکشد؟
تقریبا هر جلسه فوتون تراپی در کلینیک حدود 20 دقیقه است و با توجه به نیاز پوست هر فرد، طول درمان در 10 جلسه قابل انجام است. تقریبا دو روش برای درمان وجود دارد، از جمله روش اول که بیمار تحت درمان با نور مستقیم قرار می گیرد یا از طریق قلم تزریق نور روی پوست استفاده می شود. انتخاب روش درمانی به نظر پزشک و کلینیک مورد نظر بستگی دارد.
عوارض فوتون تراپی چیست؟
این روش های درمانی یکی از ایمن ترین و کم ضررترین روش های مورد تایید بهترین کلینیک های پوست در جهان هستند. البته هر پوستی با پوست های دیگر متفاوت است و به درمان واکنش نشان می دهد، اگر تحت درمان با داروهای خاصی هستید، ممکن است پزشک این روش را برای شما خطرناک بداند. عوارض جانبی که ممکن است بعد از هر جلسه فتوتراپی تجربه کنید عبارتند از: قرمزی یا آکنه و کهیر، درد و حساسیت و التهاب پوست.
همچنین بخوانید: بهترین برندهای رژ لب بدون سرب کدامند؟
شرکت در دوره فوتون درمانی.
اگر قصد دارید در اسرع وقت فتوتراپی را یاد بگیرید و در پایان کار مدرک دوره آموزش حرفه ای فوتون را دریافت کنید، می توانید دوره آموزشی ارائه شده من را بگذرانید، این روش در یک کلینیک یا آرایشگاه کوچک نیز استفاده می شود. و فقط باید دستگاه را از قبل آماده کنید. در این آموزش می توانید انواع درمان پوست صورت، درمان لک و آکنه، درمان تیرگی پوست را بیاموزید و در طی این آموزش نیز می توانید در خانه تمرین و تکرار کنید و حرفه ای شوید. رشته. از شما دانشجویان عزیز می خواهم هر چه زودتر به این آموزش مسلط شوید و شروع به کسب درآمد جدید برای خود کنید. این قطعا یکی از بهترین راه ها برای درمان پوست شما است و اگر به آن تسلط داشته باشید، می توانید درآمد عالی و مناسبی کسب کنید. پس همین الان برای دوره آموزشی مراقبت از پوست در تهران ثبت نام کنید.
کلمات اخر
فوتون تراپی یکی از انواع روش های نوین درمان پوست است که بسیار پرطرفدار است و به دلیل نتایجی که به زنان زیبایی و سلامت پوست می دهد، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می کند. فوتون تراپی یا درمان پوست صورت یکی از ساده ترین و مطمئن ترین روش های درمان پوست است. سرعت نتیجه گیری در مقایسه با روش های دیگر بسیار بالا است.

https://fatemehhabashi.com/photon-therapy/

ارسال دیدگاه
کد امنیتی رفرش
بلوک پایین
بلوک چپ
ورود به سایت
رمز عبور را فراموش کردم ؟
عضویت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آخرین مطالب ارسالی سایت
مطالب محبوب
مطالب تصادفی
بلوک چپ
تبلیغات متنی
محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
YOUR ADS
تبلیغات متنی
محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
YOUR ADS
تبلیغات متنی
محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
YOUR ADS